sobota, 2 sierpnia 2014

Wyjazd do Hamburga ;)

Cześć!
     Jakiś czas mnie tu nie było, bo cztery (właściwie to dwa, ale od wtorku do piątku nie było mnie w domu) dni spędziłam z rodzicami w Niemczech, w Hamburgu. :) Było nawet fajnie, szkoda tylko że bez Daisy'uni. Wyjazd był świetną okazją do wypróbowania nowego aparatu na krajobrazach i przyrodzie, dlatego mam dla Was kilka fajniejszych zdjęć z wyjazdu.
Z pociągu.
Fotka troszkę gorszej jakości, bo musiałam zastosować aż zoom elektroniczny, ale widok uroczy, czyż nie?
I Hamburg by night - tryb "Noc"
Sorry za tą czarną dziurę, ale tam byłam ja, a wyglądałam okropnie :/ To sklep zoologiczny :)
     I jak podobają Wam się zdjęcia? Tylko proszę szczerze! Aha, i jeszcze zauważyłam, że ten aparat do dupy ma nagrywanie... W ogóle nie ma pauzy :/
     Ale ok, wróćmy do tematu notki. Oto, co kupiłam suni. Za kilka dni pojadę na wieś i jej to zawiozę :)
Smakołyki z nadzieniem wołowym, drobiowym i łososiowym (trzy rodzaje) za 1,49 euro.
Karma w formie pasztetu (Daisy je uwielbia!) z dziczyzną za 69 centów.

     Powyżej piłka (dla kota xD) z tego sklepu zoologicznego. Szczerze powiedziawszy na nic więcej nie było nas stać, bo najmniejszy pluszak ok. 15 euro. No dobra, stać, ale rodzice nie chcieli tyle wydawać :/
     To tyle. Następnego posta spodziewajcie się z duuużą ilością zdjęć Daisy'uni z nowego aparatu :)

E&D

10 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :). Szkoda,że nie mogłaś jej zabrać ale za to prezenty dostanie :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie z ptaszkami jest naprawdę śliczne !! Te robione o zachodzie słońca i z odbijającym się światłem na wodzie też są śliczne :) Z prezentów na pewno się ucieszy.
    Pozdrawiamy, Maria i Harry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia przecudne, te stokrotki i ptaszki <3
    Jestem miłośniczką takich zdjęć, właśnie natury i zwierząt :)
    No to raczej można powiedzieć, że wyjazd był udany. Ja w tym roku chyba nigdzie nie pojadę...Miałam jechać nad morze, do Niemiec i na Litwę, a tu żaden plan raczej nie wypali...Może, może wyjazd nad morze pod koniec Sierpnia :)
    Prezenty psina dostanie to się ucieszy. Zawsze to jakiś upominek dla psiaka z Niemiec będzie ;)
    Ucałuj Daisy!
    Pozdrawiam!
    Weronika i Molly :)
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty! i zdjęcia też baardzo fajne :D
    Pozdrawiamy :*
    http://borderoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny miałaś wyjazd ! :) Niech zgadnę znowu tryb makro (mój ulubiony) ??? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, naprawdę :*. Aż bym się wybrała do Niemczech.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kaczuchy *.*
    Najpiękniejsze zdjęcia-woda ze statkami <3
    Cudowne ^^
    Spoko zakupy xd
    Pozdrawiamy :)
    http://majkowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie foteczki :) Bez Daisy'uchy, ale mają swój urok :) Szczególnie kaczusie. Ach ta dziura, urzekająca xD

    http://ze-szpicami-pod-jednym-dachem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń