niedziela, 31 sierpnia 2014

Last day of Holidays

Mówisz, że koniec spacerków?
 Cześć!
     Och, świadomość obecnej sytuacji strasznie mnie przytłacza... Koniec długich spacerów o zachodzie słońca, koniec ćwiczeń agility, koniec codziennych wypadów do zoologicznego (tak, tak, tak, prawie codziennie przynosiłam suni jakieś smaki)... Oczywiście, będziemy chodzić na spacerki i ćwiczyć agi, weekendami jeździć na wycieczki i spędzać razem dużo czasu. Nauka nie zajmie mi przecież aż tyle, wystarczy godzinka dziennie, żeby mieć z wszystkiego 4/5/6.
     Ale i tak jestem zła i smutna. Żeby jeszcze chociaż tydzień! Niestety nic na to nie poradzimy, ale przecież trzeba myśleć pozytywnie - niedługo Dzień Nauczyciela, potem Wszystkich Świętych, Odzyskania Niepodległości, Boże Narodzenie, ferie, Wielkanoc, majówka i.... wakacje! Jest naprawdę bardzo dużo świąt i wolnego. A zawsze można się "rozchorować" ;)
     Korzystając z ładnej (nie powiem pięknej, ponieważ raz było ślicznie, a raz pojawiały się chmury - ale deszczu nie było) pogody wybraliśmy się z Daisy i z rodzicami do Parku Krajobrazowego w najbogatszej dzielnicy Krakowa :P
A tak na serio to nie ma szału, wolę naszą okolicę - też mamy Rezerwat Przyrody. Ale wracając do tej wycieczki. Park bardzo ładny, usadowiliśmy się z tatą i mamą na ławce, a Dejzula biegała sobie wolno. :)
A teraz uraczę Was kilkoma fotkami makro lub nie. Pierwsze cztery są z wczorajszego spaceru:
     A tak poza tym, oto filmik z wczorajszych ćwiczeń:
     Co by tu jeszcze napisać... No nic, powodzenia jutro! ;)

PS. Bardzo dziękuję za wszystkie głosy w ankiecie! :) Za kilka dni ukaże się recenzja, ale wyjaśniam - nie uprzęży Julius, tylko innych szelek, które sunia miała dostać na urodziny. Natomiast Juliusów jeszcze nie zamówiłyśmy.

PS2. Prosimy o głosy!
 https://apps.facebook.com/socialappspl/campaigns/ycvc3QWoCTLH/entries/62643

14 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! :)
    Pewnie,w roku szkolnym czas dla psa też się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tego twojego aniołka :D. Przepiękne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie ! :) obserwuję i liczę na to samo :P
    zaobserwować możesz mnie na samym dole.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam próbuję czerpać korzyści. W roku szkolnym jestem dużo bardziej zorganizowana, mniej się leniej i tym samym poświęcam więcej czasu psu, co prawda w tym roku bardzo chcę się przyłożyć, ale od czego są weekendy. Ja tam się cieszę, bo muszę oprócz tego jeszcze trochę zrzucić na wadze, a podczas roku szkolnego mało jem i rodzice mnie nie pilnuję, więc będzie świetnie :). Życzę ci powodzenia i przyjaznego nastawienia do szkoły :).
    Śliczne zdjęcia :*

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia ;)
    Trzeba zwracać uwagę na plusy, ale wiadomo wakacje to co innego ^_^
    Pozdrowienia i wytrwałości w nowym roku szkolnym

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    Również życzę wytrwałości w nowym roku :)

    Pozdrawiamy, przezoczypolapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, niestety skończyły się wolne dni ale zostają weekendy i święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam oj tam... przecież jeszcze 2 święta i długie weekendy, czas jakoś się znajdzie :D Nie jest źle :)
    Śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiamy, Ola i Piano

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny psiak
    Ja mojej suni nie puszczam bez smyczy bo jest strasznie ruchliwa i zaczepia inne psy więc fajnie że jamniczka tak chodzi sobie wolno
    Tak w ogóle pierwszy raz jestem na tym blogu i będę tu zaglądać .Blog jest super
    Zapraszam też na swój o mojej suczce naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś to będzie ;)
    Śliczne fotki.
    Pozdrawiamy, H&M

    OdpowiedzUsuń
  10. No trudno, takie życie :( ja tez do szkoły :P
    Trzeba myśleć o dniach wolnych i feriach ;)
    Wprost przecuuudne zdjęcia! *o*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia :)
    A szkoła szybko minie, jeszcze trochę i znów wakacje.
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zanim się obrócimy i już będą następne wakacje :D Przynajmniej na to liczę :D
    My w weekend też wykorzystywaliśmy ostatnią ładną pogodę sierpniową :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że spędzacie tak fajnie ten czas! Ja też bym chciała przynajmniej jeszcze tydzień wolnego :P
    Zagłosowałam ;) Pozdrawiamy W&K
    swiat-oczami-knapika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj koniec :/ ja juz od 3 tygodni chodzę do szkoły :/ ale 18/09 mamy wolne i potem od 23 do 27 wiec jest super i bd mogła te dni spędzić z molly ;* a tak wgl to piękne zdjęcia ;*

    Pozdrawiamy Kasia&Molly ;*
    http://mollunia.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń