piątek, 29 sierpnia 2014

Informacje

     Hej! U Was też na te ostatnie 4 dni poprawiła się pogoda? Bo u nas błękitne niebo i cieplutko, a najpiękniej jest wczesnym rankiem - aż chce się wyjść na spacer! ♥
     Dzisiaj taki post typowo informacyjny, ponieważ mam Wam trochę tekstu do przekazania, a nie lubię pisać jednego posta na milion spraw. I tak dzisiaj nie miałam na nic sensownego pomysłu, szczególnie że ostatnie posty były, żeby nie powiedzieć, do dupy... Nie podobały się ani mnie, ani Wam. Ale początek roku szkolnego, zawsze będzie więcej tematów i notki na pewno będą ciekawsze ;)

1. Ostatni post szczególnie chyba mi nie wyszedł, zauważyłam to po ilości i treści komentarzy... Ale to nawet dobrze, bo więcej już takiego nie napiszę. Oczywiście będą recenzje, ale trochę z nimi przystopuję, bo chyba Wam się już nudzą... Apropos postów - następny ukaże się 1. września, a kolejny, kiedy wreszcie przyjdą szelki. ♥ Będzie to część pierwsza ich recenzji. Wyjaśnię od razu teraz - akcesoria typu obroże, smycze, szelki będę recenzować w dwóch częściach. Pierwsza to będzie po jednym czy dwóch spacerach, wezmę pod uwagę cenę, szybkość dostawy, pierwsze wrażenie itp. Natomiast drugą część napiszę po kilku tygodniach używania, czyli o wytrzymałości, łatwości czyszczenia, wygodzie użytkowania. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :).

2. Jutro wreszcie przyjeżdża Daisy'unia z moimi dziadkami! :) Jeśli pojutrze lub w poniedziałek będzie ładna pogoda, wybierzemy się wreszcie na długi spacerek. Och, jak dawno nie byłyśmy na długim spacerku... Jak już pójdziemy, to na pewno będą zdjęcia, a może nawet filmik, kto wie. Poza tym, chcę zacząć uczyć sunię takiej jednej sztuczki... Ale nie powiem Wam konkretnie, bo może się okazać, że Dejzula tego nie opanuje. Tak więc czekajcie, a jak będą jakieś postępy, to na 100% o tym napiszę.

     Chyba tyle tych informacji... Wiem że mało :D Nie zdziwię się, jeśli ten post Wam się nie spodoba, w końcu nie ma w nim nic ciekawego. Ale obiecuję, że od następnego będzie o wiele lepiej! Pozdrawiam. :)

16 komentarzy:

  1. Pogoda lepsza więc chyba z Lusią na spacerek dłuższy się wybiorę. My też długo nie byłyśmy na takim spacerku. Nie zgadzam się z Tobą, bo mnie ostatnie posty się podobały i czekam na kolejne
    Pozdrawiamy
    Ala&Luna

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas podoba znacznie się poprawiła, od czasu do czasu jest tylko kilkuminutowa burza.
    Mam nadzieję, że będzie filmik :)
    Czekamy na kolejne posty c:

    Pozdrawiamy, przezoczypolapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gadasz głupoty ;p ciekawy post ! : )
    u nas pogoda się poprawiła ale zobaczymy co dalej będzie ;)
    czekam na kolejny post :)
    Pozdrawiamy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też pogoda się polepszyła i zaraz idziemy na długi spacerek. Ostatnia recenzja była bardzo fajna i poprzednie posty również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też tak pięknie!<3 Nie wierzę, że wakacje się kończą.:<

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też się pogoda całkiem poprawiła :D
    Jak dla mnie to wszystkie Twoje posty są fajne :3
    Czekam na recenzje *.*
    Pozdrawiamy!
    Ola i Piano

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooj, tak, pogoda świetna <3 Co mnie zdenerwowało, bo prawie cały sierpień przepadany XD a teraz na szkołę słonko :/ No ale cóż, lepsze to niż nic :)
    Tak czasem bywa, że nie ma za bardzo jak skomentować, szczególnie że ja tam nie przepadam za recenzjami, co mogłaś zauważyć na blogu-ani jednej recenzji :D
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham recenzje - i pisać, i czytać ♥

      Usuń
  8. Czekam na recenzję juliusów ( jak domyślam się po ankiecie:))!! Kiedy Młody przestanie rosnąć też mu je kupię.
    Każdy Twój post czytam i komentuję równie chętnie, a z komami różnie bywa ;)
    Jeżeli chodzi o pogodę, to u nas rzeczywiście było ładnie, że też dopiero teraz!!

    Pozdrawiamy, Maria i Harry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie Juliusów :D te mam zamiar kupić w następnej kolejności (może na gwiazdkę?). A zamówiłam już guardy z OhMyPet.

      Usuń
  9. Jak byłam nad morzem (wczoraj wróciłam) to pogoda była super, jak wróciłam na Mazury pogoda do pupy, deszcz i zimno :/
    Szkoda, że wakacje się kończą, ale takie życie....
    Post bardzo fajny!
    Pozdrawiamy serdecznie! :)
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. U nas pogoda w kratkę jednego dnia cały czas leje, a drugiego świeci słońce (tak przez cały tydzień :o).

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas też pogoda trochę się poprawiła :).
    Chętnie obejrzę jakiś filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ta pogoda to taka zmienna że trudno za nią nadążyć ;)
    Nie pozostało nam nic innego jak czekać do 1 września (niewiele zostało)
    Będziemy wpadać częściej.
    Obserwujemyi zapraszamy do siebie
    nasz blog : firo1331.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie pogoda w kratkę :/
    Śliczny piesek <3
    Zapraszam do mnie, jestem nowa.
    http://psie-lapy.blogspot.com/
    PS: OBSERWUJE :)

    OdpowiedzUsuń