poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Summer Session

     No to mam dla Was kilka zdjęć z niedzieli. Nie powalają niestety, ale to przez warunki pogodowe - trochę słońca i trochę cienia nie sprzyjają robieniu sesji zdjęciowej. Ale nie mogłam nie wykorzystać okazji, kiedy Daisy się ze mną długo nie widziała i chętnie współpracuje :P Więc oglądajcie i komentujcie. Na niektórych fotkach jest piłka, o której pisałam wczoraj. Niestety zostały z niej już tylko strzępy, ale to akurat specjalnie mnie nie zdziwiło ;).
Złapię, złapię!
Daaaj piłeczkę, daaaj...
OMG! Jaka świetna piłka!
     Mam dla Was też bonus w postaci filmiku :) Oto komenda, której niedawno nauczyłam Daisy'unię. Jak wszystkie nasze filmiki, radzę oglądać bez włączonych głośników. ;)
     Możliwe że jesteście ciekawi, czy Dejzula zadowolona z prezentów. Bardzo :D Na niektórych zdjęciach widać, jakim wzrokiem błagała o rzucenie nowej piłeczki, a smakołyki smakowały jej strasznie. Muszę przyznać że są bardzo duże i nie nadają się na smaczki treningowe, ale za to są świetne do dania ot tak, bez okazji, albo na zakończenie treningu jako zwieńczenie sukcesu. Pasztetu jeszcze nie otwierałam, ale tu akurat jestem pewna, że suni posmakuje :)

PS. Prosimy o like'i na fanpage'u Daisy'uni :)
klik!
Za każde polubienie jesteśmy baaardzo wdzięczne! Jeśli Wasze psiaki też mają swoje strony na fb, podajcie w komentarzach linki. Będziemy wniebowzięte mogąc się odwdzięczyć ;)

17 komentarzy:

  1. Dobrze,że nagrody się spodobały :D
    Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Summer sesja wyszła wspaniale :).

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne fotki, Daisy wyszła na taką "inteligentkę" ;D Te oczy, cudo ♥ Ma zapał do nauki, sunia, i to jaki !

    http://ze-szpicami-pod-jednym-dachem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia jak zawsze boooskie ♥
    Daisy to mądra i śliczna sunia :)
    Fajnie, że prezenty się spodobały, no cóż, a jak takie fajne prezenty by mogły się nie spodobać?
    Stronkę oczywiście polubię i będę wpadać :)
    Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie oczka *.*
    Fajnie, że prezenty podpasowały suni :)
    Like? się robi !
    Pozdrawiamy Ola i Piano :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki, dałam Wam lajka ;)
    Pozdrowionka, M i H.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia:) Daisy to śliczna sunia:*
    Dałam like'a na fanpage'u!
    Pozdrawiamy Nadia ,Śnieżka & Figa
    http://na-czteery-lapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia śliczne suczka również♥

    http://swiat-mojego-psa.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Popracuj trochę nad '' chodź ''. Na filmiku Daisy przyszła do Ciebie wcześniej niż dałaś komendę '' chodź '' :D Jessie też tak czasami robiła, ale oduczyłam jej tego :)
    Fajne zdjęcie, zapraszam do nas http://jessie-diana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Daisy robi mega miny :D
    Pozdrawiamy :)
    http://majkowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia i zabawki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sesja :) Zaraz dam like.
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs u nas. :) (Nuttkaa.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia sa cudne ;*

    Pozdrawiamy Kasia i molly ;*

    OdpowiedzUsuń