piątek, 5 września 2014

Test: Szelki guardy OhMyPet cz. 1

Przepraszam, że ostatnio Was tak zaniedbałam... Mam taką samą wymówkę jak wszyscy inni - szkoła. Niestety jest początek roku, ale zapowiadane są już pierwsze klasówki, a nawet duże sprawdziany. Najbardziej nie daje mi żyć baba od matmy. Wszyscy wokoło straszą testami... Ostatnio wcale nie byłyśmy (ja i Daisy) na żadnym spacerze ze spuszczaniem (a na smyczy to nie ma jak zrobić zdjęcia), o czym świadczy jakość i ilość zdjęć w tym poście. :(

Recenzja szelek OhMyPet część pierwsza

Przed zakupem

Zamawiamy

Akcesoria OhMyPet można kupić tylko (o ile nie odkupujemy od kogoś używanych) przez ich stronę internetową. Jeśli interesują nas akcesoria dla psów, tutaj: ohmydog.pl. Natomiast wchodząc tu: ohmypet.pl, możemy zakupić także coś dla kota czy konia. Strona ogólnie wygląda dobrze, jest przejrzysta i czytelna. Nie posiada jakichś zbędnych dodatków, które zaburzają czytelność ;) Świetnym pomysłem jest możliwość samemu zaprojektowania zamawianych akcesoriów, wybrania koloru sierści czworonoga, szerokości i koloru taśmy nośnej oraz wzoru taśmy ozdobnej. A wszystkie te czynności wykonujemy w bardzo wygodnym konfiguratorze :) Jedyną wadą jest w porównaniu do innych firm hand-made mały wybór tasiemek ozdobnych. Szczerze powiedziawszy, jedyny wzór który mi się podoba, wybrałam ja :P
9/10

Cena

Za nasze szelki zapłaciłam 39 zł bez przesyłki, z przesyłką 48 zł. Nasze parametry. Typ: guard; taśma nośna: niebieska/15 mm; taśma ozdobna: niebieskie serca (błyszcząca)/10 mm; obwód szyi: 31 cm; obwód klatki piersiowej: 40 cm; pasek górny: 12cm; pasek dolny: 14 cm. Dodam że dolny pasek okazał się trochę za długi, ale na szczęście jest regulacja :) Moim zdaniem cena jest odpowiednia. Natomiast koszty przesyłki, to szkoda słów... Ja wybrałam Paczkomaty InPost, jest to najtańsza możliwość i kosztowało mnie to, uwaga... 9 zł! Moim zdaniem to naprawdę przesada. Przykładowo w innej firmie, furkidz.eu list polecony kosztuje 6 zł. Na jedno wychodzi - tu idziesz na pocztę, a tam do paczkomatu. Co prawda w OhMyPet można jeszcze wybrać opcję "odbiór własny". Siedzibę mają nawet w moim mieście, ale gdzieś na peryferiach, i tata powiedział że na jedno wyjdzie przesyłka i opłata za benzynę.
8/10

Wysyłka

 Absolutnie nie wierzcie informacji, że zamówienia dochodzą DO 10 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Ja cały czas monitorowałam to na stronie internetowej, i za 10 dni to dopiero zmienił się status na "W trakcie realizacji", czy jakoś tak. Potem czekałam jeszcze 4 dni na przesyłkę :/ Nie dość, że płacicie mega dużo za przesyłkę, to jeszcze jest ona niepunktualna.
5/10


Pierwsze wrażenie

Paczka

Bardzo wygodnie pobiera się paczuszkę z Paczkomatów, ale to nie one są głównym tematem recenzji, więc nie będę się rozpisywać. Przesyłka jest ładnie zapakowana (ale nie aż tak ładnie, jak wtedy gdy kupowałam obrożę w furkidz'u), jest do szelek przyczepiona metka, jest paragon i wszystko. Szelki nie były uszkodzone ani nic z tych rzeczy, tylko troszkę się pomięły, bo włożyli je do zwykłej koperty z folią bąbelkową.

9/10

Zawartość paczki

Oczywiście w paczce , a raczej kopercie, były nasze szelki. Od razu zwróciła moją uwagę staranność wykonania i wytrzymałość. Zatrzaski są bardzo mocne, a okucia może wręcz za mocne dla psa gabarytów Suni (ale absolutnie to nie przeszkadza). Jedynie co mnie zaniepokoiło, to fakt że taśma nośna może się przetrzeć albo uszkodzić przez psie zęby, dlatego nie nadaje się dla większego psa. Ale ogólnie super :)
9,5/10



Zakładamy na psa

Przez całą drogę do paczkomatu bałam się, że szelki okażą się za duże, lub, co gorsza, za małe. Przymierzyłam je suni od razu, gdy wydobyłam paczkę z maszyny. Okazały się w sam raz! :) Tylko dolny pasek był ociupinkę za długi, ale jest na nim regulacja i teraz wszystko jest już ok. Trochę się na Daisy przekrzywiają i mój tata będzie jeszcze regulował. Jestem bardzo zadowolona z tej regulacji. Regulatory umieszczone są na: pasku otaczającym szyję, klatkę piersiową oraz na pasku dolnym.
Guardy wyglądają na wygodne, taśma jest odpowiednio miękka i rzeczywiście nie wrzynają się w pachy. Zauważyłam też, że przy pociągnięciach nie obciąża się tchawica (biedna Daisy strasznie charczała i dlatego wybrałam ten fason), a to ogrooomny plus. :)
10/10
To tyle. Więcej w części drugiej!

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajna recenzja :).
    Podobają mi się te szelki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne guardy, mamy czerwone :)
    Super recenzja :)
    Pozdrawiamy, Ola i Piano :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne i pasują Daisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutkie te szelki :) i oczywiście super super
    recenzja ja mam guardy tyle że czarne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te szeleczki :)

    Pozdrawiam Kasia&Molly ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna recenzja. Szelki śliczne i świetnie pasują do Daisy :)
    Pozdrawiamy
    Ala&Luna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodają jej mnóstwo uroku, jest jeszcze słodsza <3
    Pozdrawiamy,
    H&M

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne szelki !
    Może my też zdecydujemy się na taki zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda w niebieskim
    Moja Sonia ma inne szelki ale też ten fason tylko że kolor czerowny
    Wydaje mi się że ten właśnie fason jest bardzo wygodny dla psa

    naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne szelki, pasują do maleńkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w posiadaniu dwa psy - kundello laba i jamnika.
    Jak zamawiałam tą smycz to w posiadaniu miałAm także wyżełke.
    Smycz z OhMyPet.pl po ponad roku tylko jest brudna i tyle :)
    Szła do mnie tydzień, więc szybciej niż u Ciebie.
    A właśnie zamówiłam na kundelle szelki od OhMyPet bo zaufałam tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam w posiadaniu dwa psy - kundello laba i jamnika.
    Jak zamawiałam tą smycz to w posiadaniu miałAm także wyżełke.
    Smycz z OhMyPet.pl po ponad roku tylko jest brudna i tyle :)
    Szła do mnie tydzień, więc szybciej niż u Ciebie.
    A właśnie zamówiłam na kundelle szelki od OhMyPet bo zaufałam tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam w posiadaniu dwa psy - kundello laba i jamnika.
    Jak zamawiałam tą smycz to w posiadaniu miałAm także wyżełke.
    Smycz z OhMyPet.pl po ponad roku tylko jest brudna i tyle :)
    Szła do mnie tydzień, więc szybciej niż u Ciebie.
    A właśnie zamówiłam na kundelle szelki od OhMyPet bo zaufałam tej firmie.

    OdpowiedzUsuń