piątek, 3 października 2014

Zakupy i inne

Hej!

Od 29.09 do 5.10 w Biedronce znowu możecie znaleźć akcesoria dla psów. Na pewno wiele z Was pamięta majową ofertę, tym razem rzeczy jest trochę więcej - oprócz zabawek można kupić także ubranka, poidełka, miski, legowiska, woreczki na odchody i inne. Wycofano niestety piłki na taśmie, którą Daisy tak kochała... Ale nie ma także tych feralnych frisbee z plastiku, zamiast nich wprowadzono dyski materiałowe. Jedyne nad czym ubolewam to brak przeszkód agility i tych piłek, no ale nie można mieć wszystkiego. I podnieśli cenę zabawek, bo tym razem kosztują one 8 zł, a nie 6. Miałam o tyle szczęścia, że upatrzyłam akcję jeszcze 28.09 i zdążyłam kupić to co chciałam (a nie tak, jak wtedy)!

W Rossmannie też są ostatnio akcesoria dla zwierząt, w przeciwieństwie do Biedronki niespecjalnie tanie, ale też musiałam kupić co nieco :).


~ Obroża z chustką
Kupiłam ją w Rossmannie, kosztowała 9,99. Były jeszcze do wyboru inne kolory - czarny, czerwony, różowy; ale wybrałam jak zawsze niebieski. Obróżka bardzo ładnie się prezentuje, ale nadaje się raczej tylko na ozdobę, bo jej szerokość wynosi jedynie 1 cm.



~ Przywieszka do obroży
Także z Rossmanna, za 4,99. Były jeszcze kostki, innego rodzaju łapki, zielone, fioletowe, różowe... Do wyboru do koloru. Oczywiście nie mogłam się zdecydować, ale w końcu wzięłam niebieską łapkę. Przywieszka nie ma możliwości wpisania adresu, ale jest bardzo ładna.



~ Ubranko dla psa
Kupione w Biedronce za (tylko!!!) 9,99. Były ich trzy rodzaje: grube, średnie i cienkie. To, które widzicie jest najgrubsze i w kolorze granatowym (były jeszcze inne). Ma kapuzę z futerkiem, rękawy, wewnątrz podszyte jest polarem i posiada odblaskowy element - łapkę. Jest bardzo ciepłe, na duże mrozy. Niestety jest trochę za małe w klatce piersiowej i za krótkie, ale jak na tak niską cenę moja babcia dorobi przedłużenie z włóczki, żeby suni nie było zimno w pupę.



~ Pluszowa zabawka dla psa
Jest to kurczak z Biedronki, kupiłam go za 7,99. Posiada piszczałkę (Daisy boi się piszczałek, ale i tak nie potrafi jej nacisnąć), zrobiony jest z pluszu, a szyję i nogi ma ze sznurków. Dejzula go uwielbia, ale pewnie niedługo wypruje całe wypełnienie (jej nowa pasja).


~ Ubranko dla psa nr 2
To kurteczka średniej grubości z Biedronki. Pasuje na Daisy jak ulał, jest wygodna i nieprzemakalna. Oprócz tego ładnie wygląda. Także była w cenie 9,99 zł. Patrząc za okno, pewnie przyda nam się już za niedługo.

A teraz kilka zdjęć Daisy w/z nowych/mi nabytkach/mi. Niestety mam tylko z telefonu, za co bardzo przepraszam (aparat robi okropne zdjęcia w ruchu w pomieszczeniach). Robiłam je aplikacją Retrica, o której na pewno już słyszeliście z bloga Hani :). Niestety zdjęcia nią robione są strasznie małe, mają nieco ponad 100 pixeli (dodaję w oryginalnym rozmiarze).










~~~~~~
Ankieta zakończyła się. Chciałabym wszystkim baaaardzo podziękować za głosy, pomogły mi w wyborze odpowiedniego koloru. Jak widać, wygrały szelki czarne z 63% głosów, i takie zostaną kupione pewnie na wiosnę. Jeśli chcecie, w komentarzach pod tym postem możecie napisać kto na co głosował, bo jestem ciekawa :).

Jeśli ktoś wchodzi na bloga "między postami", mógł zauważyć nowy banner, który był przez jakiś czas. Ale w końcu zdecydowałam że jest brzydki i przywróciłam stary.

Jak w szkole? Ja mam taki zapierdziel, że szkoda gadać :/. Codziennie po 2, 3 kartkówki dziennie + około 2 dużych sprawdzianów w tygodniu. Na dodatek muszę gnać z lekturą (która jest debilna), bo się zagapiłam. Ostatnio zarobiłam 1 z j. ang. i nie mogę tego poprawić. W ogóle od niedawna mam strasznego doła...

O agility nie mówię, ale nawet na bieganie nie mam w tygodniu czasu. Będę musiała jakoś sobie zaplanować czas, chyba sobie rozrysuję plan, żeby wszystko zdążyć. Ostatni raz byłyśmy w niedzielę, ale przebiegłyśmy tylko ok. 1 km. Było to w parku, więc sunia biegała bez smyczy. Chyba dzisiaj też się wybierzemy. Mam kilka zdjęć z soboty, też trochę biegałyśmy ale mało, Daisy prawie cały czas polowała na wiewiórki. Nie wiedziałam że pójdziemy do parku, i niestety nie wzięłam aparatu.

Pierwsze prawdziwe jesienne zdjęcie.





Będę się zabierać do uszycia kagańca, najprawdopodobniej będzie on z jakiegoś miękkiego materiału, np. polaru. Musi być za duży, bo to praktycznie tylko na pokaz, żeby ktoś się nie przyczepił np. w autobusie, a sunia musi móc ziajać, pić itp. Wiadomo że ona nikogo nie ugryzie, ale czasami zdarza jej się jeszcze pobiec za rowerem czy biegaczem, i żeby nie było.

Notka wyszła taka średnio ciekawa ale cóż. Następny post będzie 5 października :). Pozdrawiamy.


PS. Jutro Dzień Kundelka, kto ma Kundelka? Podarujecie mu coś? No ja mam, ale już chyba nie dostanie nic bo tyle dostała, może mizianko i życzenia. A tak w ogóle to rozpoczął się miesiąc Dobroci dla Zwierząt!

21 komentarzy:

  1. Kurczę, strasznie bym chciała pojechać do Biedry, ale no nie mamy kiedy :/. A w Rossmanie ostatnio byłam i nie widziałam żadnych obróż i zawieszek :o Mój Rossman jest wybrakowany :'o. Ja Rokiemu kupiłam parę rzeczy na dzień kundelka, ale to będzie w poście ;). A ta Twoja- Daisy obroża i zawieszka są śliczne, pewnie Daisy bardzo pasują <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieska kurteczka prześliczna, bardzo będzie jej pasować :) Czekam na zdjęcia w ubrankach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy :) Dużo w kolorze niebieskim więc świetnie będą pasować do Daisy. Muszę się wybrać do Rossmanna bo tyle już słyszałam o rzeczach dla psów. Jeśli chodzi o szelki to z tego co pamiętam głosowałam chyba na niebieskie ale wydaje mi się że każde będą pasować do Daisy ;)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne te ubranka!
    Świetny haul :)
    Ja właśnie dzisiaj byłam w Biedronce! Ale jakoś tak mało rzeczy...Jedyne co wybrałam dla Sisi to taka fajna zabaweczka kaczucha :) A tych różnych smakołyków nie kupiłam, bo były za twarde, ale ogólnie fajne rzeczy teraz są w Biedrze dla psiaków :D
    Pozdrawiamy kochana <3
    Sisi&Sylwia ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety u nas ubranek ich nie było... Były za to dwa elementy do agility (kółko, slalom) które trafiły do nas i niedługo będzie post.
    Z tego co widzę, ubranka są świetne, fajnie że są różne rodzaje. Jedyne, co mi się nie podoba w grubszej kurtce to to, że ma kaptur... Według mnie kaptury przy ubrankach są zbędne i zwykle przeszkadzają.
    Zabawkę, co kupiłaś mieliśmy z ostatniej biedronkowej sprzedaży, wytrzymała dość długo, ale niestety Majk się dobrał i skończyła żywot ;)
    Zdjęcia pewnie byłyby śliczne, niestety jakość i te 'zamglenie' trochę zepsuły ;/
    Czekam na zdjęcia aparatem, wiem że będą śliczne <3
    U nas tak samo.. na nic czasu, tylko szkoła i szkoła... ech, no cóż, trzeba to przeżyć :)
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis i dużo było do czytania i super zdjęcia
    Ubranka kupiłaś prześliczne.tylko po zazdrościć ja się zgapiłam i jak poszła do biedronki to zostało jedno ubranko ale takie najcieńsze czyli bluzeczka z kapturkiem.
    Ta obróżka jest śliczna i pięknie Daisy w niej wygląda.Widzę że Daisy polubiła tą zabaweczkę moja Sonia ma taką samą i też dziś się nią bawiła.
    Ja głosowałam na niebieskie szelki ale czarne też są ok
    naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna obroża i zawieszka <3 u mnie zawieszka by zginęła po pierwszym spacerze xd
    Ubranka są świetnie, szkoda że moja taka duża jest ;p ale mam zamiar jej z mojej bluzy zrobić coś na deszcz jak pada, bo mam dość suszenia psa po deszczu -,- yhgrrr długa sierść suszenie i czesanie bo włos w każdą stronę...
    ja kupiłam 2 zabawki xd w sumie zapraszam cię na bloga kochana ^^
    szkoła... nie wypowiem się... dzisiaj zaliczałam 2 kartkówki zaległe i dialog z angielskiego 4 dostałam xd no i w przyszłym tygodniu to samo w sumie mam... ale cóż.. takie życie jak się chodzi do szkoły. Dzisiaj jest luz ale i tak na spacer nie poszłam bo no lenia mam totalnego ale jutro naładuje aparat i idę do lasu na foty <3
    czekam na kolejnego posta ! przez szkołę pusto się robi na blogu ;( i to u każdego w sumie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ostatnio posty są tylko raz w tygodniu, ale postaram się to nadrobić.

      Usuń
  8. U nas był tylko jakiś transporter (torba) i maty do samochodu, a chciałam zabawki, bo nasze przeszkody z biedronki a zwłaszcza tunel jest super :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy :). Ja byłam dzisiaj i niestety nic ciekawego już nie zostało.
    Dobrze,że czarne szelki-do wszystkiego będą pasować :).

    OdpowiedzUsuń
  10. No no, super, że tak się obkupiłaś. Ja też pewnie kupię, ale jeśli napisałaś, że te oferty są do jutra to.. nie zdążę tego kupić, a szkoda, choć mam nadzieję, ze jeszcze pozostanie kilka sztuk, tego, co chcę kupić. Bardzo fajna ta zawieszka! I zdjęcia tez nie są takie złe, nie przesadzaj! Ja robię gorsze.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no ile prezencików :)
    Ja też wczoraj byłam w Biedronce z zamiarem kupienia czegoś, a dla Molly kupiłam nic, bo nie wiedziałam co i kupie chyba tego kurczaka :)
    Piękne ubranka!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wydaruje sobię tego że dopiero dziś wybrałam się do biedronki :/ Chciałam kupić taką samą kamizelkę szarą jaką ma Daisy, ale wszystko w pierwszy dzień rozsprzedano ;) A taką bandamke którą kupiłaś w rossmanie to mamy tylko, że czerwoną ;)
    Pozdrawiamy W&K
    swiat-oczami-knapika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta obróżka z rossmana od dawna takiej szukam muszę się tam wybrać. Jak byłam w biedronce w poniedziałek to tych ubranek już niestety nie było, a szkoda :(. Świetne rzeczy też chciałam kupić zabawkę, ale nie miałam za dużo kasy, a kupiłam smakołyki na zęby i jestem bardzo zła ;_; .

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile prezentów ! Naprawdę fajna ta kurteczka. Zabawka również mi się podoba :))
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale haul! przepraszam że tak późno piszę... Ale nie miałam czasu, jak coś to kiedyś na skype pogadamy? :P
    Pozdrawiamy
    Laura i Szira

    OdpowiedzUsuń
  16. Daisy jest słodka! A w ogóle jamniki są słodkie B)

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujący blog. :)
    Szkoda tylko, że większość zdjęć jest zamazana. :)
    Ale to nic, bo i tak będę częściej wpadać. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Te zdjęcia telefonem nie sa złe :) a zakupy świetne a szczególnie to ta niebieska krótka jest świetna i ta obroża tez jest ładna :)

    Pozdrawiamy kasia i molly :*

    OdpowiedzUsuń