niedziela, 12 października 2014

It is AUTUMN! ♥

Dzisiaj wreszcie uraczę Was prawdziwie jesiennymi fotkami!

Znowu wybrałyśmy się w samo miejsce, co ostatnio. Tym razem szłyśmy trochę inną drogą, ponieważ odkryłyśmy nową, znacznie lepszą. Tydzień temu chodziłyśmy po betonowych alejkach, gdzie pełno jest rowerzystów, rolkarzy i biegaczy. Daisy niestety uwielbia ich gonić (ale dzisiaj tez minęłyśmy kilku i nie pobiegła za żadnym!). Ale dziś odkryłyśmy ścieżkę idącą przez taki jakby las, obok są ruiny o których już pisałam. Było świetnie! :) Następnym razem pójdziemy jeszcze dalej w las.

I obiecane fotki kagańca:

A oto filmik ze sztuczkami, o których pisałam w poprzednim poście:
Dzisiaj tak jakoś wyszło, że mało tekstu, dużo zdjęć, ale mam nadzieję że Wam to nie przeszkadza. Post pisany na szybko, jutro szkoła :(. Pozdrawiamy!

24 komentarze:

  1. Ale jesiennie! :) zazdrościmy :3 jak będziesz miała czas, to popisz ze mną na S.
    Pozdrawiamy
    Laura I szira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj chciałam ale zapomniałam wejść, zabawne. Może jutro po południu?

      Usuń
  2. Piękne zdjęcie i piękne miejsce do zdjęć ;D
    Czekam jeszcze na więcej zdjęć nooo ;D wspaniałe nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne miejsce do spacerowania. Sztuczki Daisy wykonuje z taką radością, aż miło popatrzeć i fajnie chrupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są przepiękne .Takie jesienne i super miejsce do spacerowania .Daisy na pewno się podobało.
    Ten kaganiec ślicznie Ci wyszedł.Daisy wspaniale wykonuje sztuczki.Cieszę się że pokazałaś obrót bo ja moją jutro będę tego uczyć.Fajnie przeskakuje .:) pozdrawiamy naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Ale musi być śmiesznie z takim maleństwem, jej w ogóle nie widać w żadnej trawie :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia *.* Masz supi widoki *u*.
    Masz talent do robienia kagańcy ze skarpetek ;D Ten naprawdę fajnie Ci wyszedł <3
    /psie-oczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, udane! ^^
    Fajny filmik, śmiesznie wygląda taka obracająca się paruffeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia, sesja udana ;D
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Sesja super, a zdjęcia prześliczne :D Jamniki są słodkie ;**
    Zapraszam do mnie!
    Benek poleca:
    merry-dogs.blogspot/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia śliczne, widzę, że też macie już dużo ślicznych, kolorowych liści, my w parku mamy ich mnóstwo! :D
    Filmik fajny, super to dla Daisy wychodzi :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie przepiękne zdjęcia! *-*
    Kaganiec jest dość ciekawy :)
    Fajnie, że Daisy uczy się nowych sztuczek :D
    Pozderki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia *.* !
    Daisy świetnie wychodzą te sztuczki, świetnie, że uczysz ją czegoś nowego.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile liści :) Czy tylko u mnie ich nie ma? Świetnie wychodzą wam nowe sztuczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem u Was po raz pierwszy na blogu ale na pewno będę wpadać gdy pokaże się nowy post! :) Liści u nas również jest mnóstwo, jest przepięknie na takich jesiennych spacerkach.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    Zapraszamy również do nas: http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne jesienne zdjęcia, świetnie ją nauczyłaś tych sztuczek. Nie lepiej kupić nowy, porządny kaganiec?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :). Napisałam o tym w poprzednim poście. Daisy nie jest agresywnym, gryzącym psem. Kaganiec potrzebny jest nam tylko i wyłącznie na pokaz, do publicznych miejsc. Kupny nie pozwoliłby jej pić czy ziewać, a nie jest ona przyzwyczajona do takiego dyskomfortu. Natomiast ten jest miękki i elastyczny, oraz nie widzę powodu nazywania go "nieporządnym".

      Usuń
  16. Fajne fotki )Ja z Knapciem też trenuję skok przez nogę ale ok. 3 tygodnie już :) Świetnie do Daisy wychodzi :*
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest do wszystkich miłośników psów którzy mają blogi!
    Obserwowanie=obserwowanie,
    Komentarz=komentarz
    SERDECZNIE ZAPRASZAM! JAK AKTYWNOŚĆ SIĘ POPRAWI BĘDZIE WIĘCEJ NOTEK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham jamniki <3 mój wujek nawet ma jednego :-D super blog! A może wpadniecie do mnie? ilovedogs191.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty robisz przecudne zdjęcia :) daisy ba zdjęciach pięknie wyglada :)

    Pozdrawiamy kasia i molly ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł na kaganiec:) Mój pies także lubi czasem pobiec za biegaczami haha. super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń