wtorek, 23 grudnia 2014

Wesołych Świąt!


18 komentarzy:

  1. Nawzajem! Żeby Dejzula była nadal taka urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy i nawzajem :)
    A wiesz co? Ja teraz ogarnęłam, że mam Ciebie w znajomych na doggi-game. I mnie nurtuje, czy miałam Ciebie w znajomych wcześniej, czy dopiero jak weszłam w blogosferę :o (Te moje problemy xD)
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, a jak się nazywasz?

      Usuń
    2. To ja mam Cię już od daaaawna w znajomych, ale nie wiedziałam, że to Ty :D.

      Usuń
  3. Oo, my też życzymy Wesolutkich świąt! Najlepszego!
    Pozdrawiamy,
    S&M!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy! Wesołych i spokojnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy i oczywiście nawzajem !
    Nie ma to jak psiaka przystroić w światełka i łańcuchy (my też tak robiłyśmy) ;)
    Pozdrowienia Fifi&Roxi

    OdpowiedzUsuń
  6. Również chcielibyśmy życzyć wam zdrowych, pogodnych świąt! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy! Również życzymy Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt! :)

    Pozdrawiamy, http://przezoczypolapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy i nawzajem!
    <3333

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również życzę wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za śliczne życzenia!
    Życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnone, ale jednak...
    Wesołych Świąt!!!! ^^

    H&F

    OdpowiedzUsuń