piątek, 19 grudnia 2014

Przygotowania do Świąt!

Właśnie rozpoczęły się ferie świąteczne. Przed nami prawie 3 tygodnie wolnego! Na szczęście testy były stosunkowo proste i myślę, że poszły mi dobrze. Teraz wreszcie będzie czas na odpoczynek, ale ja nie zamierzam jak rok temu całe Święta leniuchować. Mam nadzieję, że jeszcze spadnie śnieg i będzie Biała Gwiazdka. Poza tym te dni chcemy spędzić na długich spacerach, ćwiczeniu komend i sztuczek oraz ostatecznym dopracowaniu filmiku podsumowującego 2014rok. A tymczasem przygotowania do Świąt u nas idą pełną parą!
Kilka dni temu pakowałam prezenty. Na razie są trzy, ale myślę, że coś jeszcze dojdzie, co kupię z własnych pieniędzy. Muszę też kupić coś dla rodziny, więc wizyta w galerii handlowej na pewno będzie. Co jest w paczkach dla Daisy na razie się nie dowiecie, ale w Boże Narodzenie na pewno. Może nie mam dla niej żadnych cudów, ale coś co od dawna chciałam kupić a także co nie co na ząb :).
W czwartek piekłam pierniczki. Praktycznie sama wykroiłam ok. 10 blach (babcia tylko przygotowała ciasto), ale było warto, bo są pyszne ♥. Zrobiłam też trochę małych i większych kosteczek dla Daisy, która uwielbia wszelkiego rodzaju ciasta i ciastka, ale pierniki już najbardziej!
Jeszcze surowe.
Sunia przez cały czas pieczenia nie dawała zapomnieć o swojej obecności w kuchni.
Ja ciągle nie mogę uwierzyć, że w środę już Wigilia! Choinka w domu już, a u babci będziemy ubierać przed Wigilią. Jedyne, co mnie wciąż martwi to brak śniegu, ale może jeszcze spadnie. Następnego posta spodziewajcie się w Święta, ale nie wiem dokładnie w który dzień. Potem będę pisać częściej, myślę że będzie o czym, bo zapowiada się aktywny czas.
 Zostawiam Was w tym radosnym nastroju i już dzisiaj wszystkim życzę:
Wesołych Świąt!

Pozdrawiamy Evily&Daisy

26 komentarzy:

  1. Ja pierniki piekłam na początku grudnia. I to prawda tak Szybko Przyszły te Święta.
    Ogólnie to 22 grudnia do 28 grudnia będę w górach z Shirą

    pozdrawiamy
    L&S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci super :). Ja może na ferie pojadę gdzieś z Daisy.

      Usuń
    2. Ooo super! :)
      Na pewno będziecie się świetnie z Daisy bawić.! ;)
      P.s super prezenty.

      Usuń
  2. Ehh prezenty xd ja swoje pokazałam :) Ale dopiero w Święta Szasta będzie miała smaki ;p
    śnieg, u nas go nie było nawet. Wiatr i deszcz -,- ale wciąż czekamy :)
    Również życzę Wesołych Świąt no i białych ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Huhu, przygotowania u Was idą pełną parą! Zazdroszczę tej mobilizacji. C:
    http://kynolub-bezkonwencji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. UWAGA! Mam bardzo wolny Internet, ale na szczęście idzie załadować mojego bloga i dam radę pisać post, ale bez zdjęć! Zdjęć nie będzie do 5 stycznia :/.
    UWAGA! Teraz do Twojej notki :) Ja prezentów też nie pokazałam, tylko jeden, bo tą paczkę zz zooplusa :P My jeszcze nie mamy choinki, i tak, jak Wy, śniegu. Pozdrawiam i daję oznaki życia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy to jest miejsce do umieszczania takich informacji?

      Usuń
    2. Zgadzam się z Weroniką.
      To Twoja sprawa, że nie będziesz wstawiać zdjęć, a to jest blog o Daisy i raczej takie informacje nikomu się tu nie przydadzą, więc zachowaj je dla siebie, albo napisz to na blogu.

      Usuń
    3. Gdyby to był facebook, to lajknęłabym Wam odpowiedzi. Zgadzam się z koleżankami u góry :*

      Usuń
  5. Śliczne te pierniczki u mnie nie będzie pierniczków niestety
    My choinkę dopiero chyba w środę ubierzemy
    Jestem strasznie ciekawa tych prezentów
    Tak ładnie wszystko zapakowałaś i podpisałaś dla Daisy
    Pewnie Daisy nie może się już doczekać tych prezentów

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę że niedługo będą częściej posty

    OdpowiedzUsuń
  7. My też przygotowujemy się do świąt :)
    Właśnie nie dawno ubrałam z mamą choinkę i tylko czekać na prezenty.
    Jak fajnie ty masz już przygotowane prezenty, a ja dopiero idę po nie jutro :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kompletnie nie czuję tego, że zaczynają się 2 tygodnie wolnego i Wigilia tak blisko :D U mnie prezenty już zakupione, muszę je tylko ładnie zapakować :) Pierniczki wyglądają smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w ogóle nie czuje się jakby to miały być święta ;-;
    Dziś idąc po choinkę sobie tak pomyślałam ` jak to musi śmiesznie wyglądać jak idę z tą choinką przez dosłownie zieloną trawę` xD Mówię poważnie.
    Super zdjęcia i prezenty ehhh, ja chyba nie będę mieć tym razem kasy na prezenty dla psów.. bez zastanowienia zrobiłam głupotę i teraz już sama nie wiem, czy wziąć tą kasę od mamy i pojechać z Sagą do weta.. Muszę;/
    Co do pierniczków, to są super! Ja teraz je dekoruję.. Czy Ty wiesz, że ja upiekłam chyba jakieś 4/5 blach tych pierników i nie chcę mi się ich dekorować, to jeśli Ty będziesz je dekorował, to ile czasu? O.o
    Pozdrawiamy i również życzymy Wszystkim Najszczęśliwszych Świąt, Dużo Prezentów, Zdrówka i oczywiście Nam wszystkim śniegu. Wszystkiego najlepszego!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha xD. No nieźle, ja też wpadam w rozpacz jak myślę , że to będą kolejne Święta bez śniegu.
    Obawiam się, że nie będzie mi się chciało dekorować i raczej tego nie zrobię :D.
    Nawzajem, Spełnienia wszystkich Marzeń (w tym tego o śniegu!!!) :) i wspaniałego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. U was bardzo świątecznie, zresztą u mnie podobnie. Pierniki upieczone, jedynie w weekend czekają na przystrojenie ;).
    Ja też już coś kupiłąm dla Fiony, ale o tym także moi czytelnicy dowiedzą się dopiero w swoim czasie.
    Czekam z niecierpliwością na śnieg!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  12. My jeszcze nie mamy choinki, jutro będziemy ubierać :)
    Ciekawe co tam w paczkach Daisy jest. ..? :D
    Mam nadzieję, że od razu jak otworzy, to napiszesz ;) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze muszę kupić co nieco dla Sisi :) Ale fajnie zapakowałaś te prezenty dla Daisy :D
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, my też zrobiłyśmy już pierniczki :)
    Wesołych Świąt !
    Fifi i Roxi

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta, Święta! :3 Zaczynamy długi wypoczynek, wykorzystaj ten czas jak najlepiej.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezenty dla moich psiaków też już są zapakowane :) Psy rzeczywiście coś mają z tymi piernikami... bo moje by się dały za nie pokroić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierniczki pewnie wyszły pyszne :) jestem ciekawa, co kupilaś Daisy, ale poczekam :d

    OdpowiedzUsuń
  18. Również piekłam pierniczki, Twoje na pewno były pyszne :D
    Życzymy Wam wesołych Świąt ♥

    Pozdrawiamy, http://przezoczypolapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też upiekłam pierniczki, twoje wyglądają bardzo smakowicie, chyba tak też smakują. A prezent widzę, że czeka tylko na otwarcie:). Wesołych!

    Pozdrawiamy, http://yorkiejakworkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. My już dawno piekłyśmy pierniczki. Po część prezentów muszę jeszcze jechać. Czekamy na filmik podsumowujący 2014 rok!
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie też testy były łatwe. :D Jestem ciekawa co Daisy dostanie na święta... ślicznie zapakowałaś prezenty. Ślicznie wyglądają te pierniczki. :)

    Pozdrawiamy!
    W&M

    OdpowiedzUsuń