piątek, 26 grudnia 2014

We have SNOW!!!

Dzisiaj rano patrzę przez okno, pada śnieg z deszczem. Było go trochę na drzewach i trawie, jednak nie utrzymywał się na chodniku czy drodze, trawy też sporo wystawało. Jednak ciągle sypał i miałam nadzieję, że będzie go więcej. Postanowiłam wyciągnąć rodziców na wycieczkę i pojechaliśmy do Myślenic, nad rzekę. Po drodze śniegu było coraz więcej, ponieważ jechaliśmy na południe. Gdy na miejscu wysiedliśmy z samochodu, śniegu było tyle, że aż nie mogłam uwierzyć własnym oczom, jak prawdziwa, mroźna zima, i ciągle padał.
Nie mogę uwierzyć w to, że nasze prośby zostały wysłuchane i mamy białą zimę. W każdym razie bardzo się cieszę, że nie spełniły się najgorsze przepowiednie o "ociepleniu klimatu". Oczywiście jeszcze nic nie jest przesądzone i śnieg wkrótce może przestać sypać, ale miejmy nadzieję, że tak się nie stanie i do lutego będziemy mogli cieszyć się śnieżną pogodą ♥.
Daisy na widok śniegu oczywiście oszalała, biegała, tarzała się, była po prostu szczęśliwa. Nie obyło się bez szaleństw, do których ona mnie ciągnęła. Na początku trochę biegałyśmy, potem jeszcze rzucałam jej nową piłkę, za którą chętnie biegała, niestety trochę słabo było widać, bo piłka jest biała i nieraz zagubiła się w śniegu, ale zawsze ją znajdywałam.
Sunia w drodze do domu oczywiście spała, w kocyku, bo nieźle zmarzła, ale opłacało się, bo dawno nie widziałam, żeby się tak wybiegała. Póki mamy śnieg i wolne, na pewno częściej będziemy spacerować, może nie aż za miasto, bo mój tata już niedługo idzie do pracy, lecz tam, gdzie można dojść na piechotę, na pewno będziemy chodzić.
Wiem, że ostatni post był wczoraj, jednak musiałam się z Wami podzielić tą wspaniałą nowiną. Mam nadzieję, że nie przeszkadza Wam to, ale zapowiadałam, że w przerwie Świątecznej będzie więcej wydarzeń do opisywania :).
Pozdrawiamy Was serdecznie, życzymy wspaniałego sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku :).
Evily&Daisy
PS. Przepraszam za jakość zdjęć, niestety taka "zaleta" panujących warunków pogodowych. Większość z nich obrabiałam, ale z tego co widzę, niewiele to dało.

38 komentarzy:

  1. Jej, u Nas też ten śnieg padał! Wczoraj wieczorem zaczął dość mocno sypać, a dowiedziałam się o tym, bo popatrzyłam na pogodę w moim telefonie. Jakże musiało wyglądać moje zdziwienie na twarzy. Nie wytrzymałam wzięłam latarkę i do okna - `o matko, pada śnieg! i już jest nawet biało!`
    Sypał i sypał, chyba całą noc, bo jak dziś rano wyszłam na dwór to było już go z dobre 10cm. Na gałęziach śnieg, na trawie, drewnie i dachu, mmm <3
    No cóż, jutro ubrać się cieplutko, założyć rękawiczki czapę i ciepły szalik i z psem daaaleko:D
    Pozdrawiam, '
    wesołych świąt i szczęśliwego Nowego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też pada śnieg od rana i nie przestaje (nawet teraz pada :D). Chciałam dzisiaj dodać post, właśnie że mamy śnieg. Porobiłam śliczne zdjecia (a dawno nie miałam ku temu okazji), ale moja karta pamieci sie zepsuła i wszytsko się z niej usuneło. Ponad 100 zdjęć, wyparowało w czasoprzestrzeń :(. No, cóż jutro porobie nowe i wstawie posta.
    U nas jest kilka stopni na minusie i wogóle cudnie. Fiona jak wyszła rano na podwórko to dostała głupawki :). Aż miło było patrzeć. Potem ja do niej dołączyłąm <3!

    H&F
    Ps. Nie przeszkadzają mi tak częste posty. Zwłaszcza od jednej z moich ulubionych bloggerek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale mam nadzieję, że jutro napiszesz post z równie pięknymi :).
      Daisy i ja tak samo!
      Bardzo mi miło :)

      Usuń
  3. Potnę się >.< Zero śniegu, słoneczko świeciło jak latem :((
    Jednak się nie zniechęcam. Coraz więcej ludzi pisze o tym wrednym puszku, więc ciągle wieżę, że i u nas się zlituje i popada.
    Śliczne zdjęcia, nie wiem co Ty do nich masz ;p Fajna pamiątka na następne bezśnieżne dni ;))
    Pozdrawiamy!
    Pijanego sylwestra :*

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas także śnieg! Może nie tyle co na zdjęciach, ale ważne, że jest *.* Jutro też ma padać więc mam nadzieję tak jak Ty, że śnieżną zimą będziemy się cieszyć do końca lutego. Wiadomo, że to raczej niemożliwe, ale oby chociaż było długo dużo śniegu. Zdjęcia są śliczne, a jakość wcale nie jest zła :)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  5. U Was to całkiem sporo tego śniegu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas również masa śniegu. Jednak mamy znacznie lepiej, bo nasz się tak do łapek nie klei, i nie jest mokro, a z tego co widzę to u Was jest fatalnie..

    Pozdrawiamy, yorkiejakworkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem wcale nie jest fatalnie, ale to kwestia gustu :). Najważniejsze, że jest Śniegu dużo i że pies się cieszy :).

      Usuń
  7. O kurcze ile śniegu! Super fotki!
    My jeszcze czekamy, ale nie wiem czy jeszcze coś napada :(

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas też jest śnieg ! :)
    I od razu po pojawieniu się białego puchu na twarzy widać uśmiech ;)
    Pozdrawiamy Fifi&Roxi

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas niestety tylko troszeczkę śniegu jest ale przynajmniej w końcu i do nas dotarł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile śniegu ! *,*
    U nas maaalutko... w sumie spadł wczoraj ale no dosłownie mało, nie było w czym poganiać, a potem ciapa błoto ! dzisiaj przymrozek ale śnieg ma padać dopiero w poniedziałek :) czekamy wciąż ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile śniegu! Ja też mam śniegu po kolana. Przepraszam za brak komentarzy ale jestem w zakopanym jutro wracam i będzie post! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie tez śniegu dużo można nawet powiedzieć że mój psiak to się topi w zaspach .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas też sypnęło śniegiem, ale podobnie jak Ty liczę, że będzie go trochę więcej i utrzyma się dłużej :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się bardzo cieszę że jest więcej postów uwielbiam je czytać oby jak najczęściej :)
    U nas też jest śnieg ,nareszcie
    Daisy ślicznie się bawiła te zdjęcia z piłeczką wyszły dobrze i nie są złej jakości
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas też śnieg spadł, strasznie się cieszymy <3 Ja nie wiem, czemu, ale zawsze zimą mam taką wielką ochotę na spacery z psami i w ogóle na zabawę z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. u nas też śnieg spadł ;DD Cieszymy się !! + obserwuje i mam na liscie blogow :)
    dzinamojeszczescie.blogspot.com
    Pozdrawiam I&D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że dodawałaś tak dużo postów, i do tego tak często! Niestety ja dopiero dziś odkryłam twojego bloga, ale n pewno zostanę tu dłużej - obserwuję :)
    dog-dream-team.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby u Was gdzie mieszkacie szybko napadało tyle samo śniegu ! Mikołaj też bardzo zadowolony z śniegu, ale my mamy problem długiego włosa i robią się kulki na łapach i między poduszkami : ( . Sprawia mu to ból więc musimy po jakimś czasie musimy wracać .
    Dobrze, że spacer udany !

    Pozdrawiamy z zapraszamy na nowego posta A&M ! : D
    ckcs-working.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hej, popiszesz? :) na google+ albo na fb? Chciałabym cie poznac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz skype'a? Jak nie to napisz do mnie na e-mail evilyanddaisy@gmail.com

      Usuń
    2. Bo na skype jest lepszy czat ;)

      Usuń
  20. Tak mam, to co możesz wejść na skajpa ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo cieszymy się, że wreszcie jest śnieg. Prawdziwe szaleństwa zaczną się, kiedy tylko spadnie go więcej :).

    OdpowiedzUsuń
  22. My też niezmiernie się cieszymy, że długo upragniony śnieg okrył ziemię.
    Przyznam, że wczoraj Roxi dostała jakiegoś "kopa", że szalała lepiej,. niż zwykle. Śnieg daje jej takiej dawki energii. Zawsze ją ma, ale jakoś wyjątkowo.
    Widac, że nosek cały w śniegu - Roxi ma podobnie - kłania się niuchanie, tyle zapaszków!
    Śliczne zdjęcia, a modelka jeszcze piękniejsza!

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi
    Aha i jak masz czas to zapraszamy - http://suczkaroxi.blogspot.com/ c:

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z Knapikiem także cieszymy się, że spadł śnieg, tylko jedynym minusikiem jest to, że gdy jest ślisko na drogach to się za bardzo nie wyruszymy :D Daisy bardzo ładnie się prezentuję w kurteczce, to samo mogę o szeleczkach, widzę że się sprawdzają, prawda? :P
    Pozdrawiamy W&K I życzymy szczęśliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  24. U nas też trochę tego śniegu spadło, ale nie za wiele ;)
    Pozdrawiamy i życzymy szczęśliwego Nowego Roku! :)
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. U nas też jest śnieg. :D śliczne zdjęcia...

    Pozdrawiamy i życzymy wesołego sylwestra!
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, u nas też spadło troszkę śniegu :)
    Szczęśliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. U nas tez jest śnieg :-) również życzymy Wam szczęśliwego nowego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęśliwego nowego roku! Zapraszam do mnie http://swiatwedlugpsiakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nominowałam was do LBA zajrzyj do mnie na bloga :))

    OdpowiedzUsuń