sobota, 22 listopada 2014

Nic.

Na pewno czekacie na kolejny post, dostałam już na ten temat nawet pytania. Niestety na razie nie mam tematów, czasu ani weny. Całe dnie siedzę w łóżku z książkami, przygotowuję się to testów i konkursów. Nie wychodzimy na żadne spacery, pogoda jest beznadziejna, a poza tym Daisy ma cieczkę. Jednym słowem 100% nudy.
Atmosfera jest niesamowicie przytłaczająca. Zachmurzone niebo, ciemno o 15:00 i strasznie zimno wszędzie. Nawet zdjęcia wychodzą brzydkie. Mam nadzieję że już niedługo spadnie śnieg i zacznie się świąteczna bieganina, bo dłużej tego nie wytrzymam.
Chciałam Wam baaardzo podziękować za głosy w ankiecie, a szczególnie tym osobom, które wysiliły się i napisały własne odpowiedzi. Większość z Was chce prosty wygląd, bez żadnych ozdóbek i pierdółek. Szczególnie brałam pod uwagę Wasze indywidualne odpowiedzi. Zgodnym głosem pisaliście, że chcielibyście bardziej zimowy nagłówek. Zgadzam się z Wami i od początku miałam zamiar go zaktualizować, jak tylko spadnie śnieg. Będzie biały puch, zabawy w śniegu i bałwany, szalik też się uda skombinować :).
Przepraszam, że ostatnio wcale nie komentuję Waszych blogów. Czytam prawie wszystkie posty (chyba że jakiś przeoczę), tylko nie mam czasu pisać sensownych komentarzy. Postaram się wszystko nadrobić, jak tylko będę mieć trochę czasu i mniej obowiązków szkolnych.
Przepraszam że post jest taki krótki i zdjęcia nie zachwycają, dlatego też nawet nie chciało mi się ich podpisywać i są w małym rozmiarze. Może następnym razem przeczytacie i zobaczycie coś ciekawszego.

Efekty piątkowej nudy (niestety telefon):
Pozdrawiamy !

25 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, o którą ankietę chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda faktycznie przytłacza, ale przecież już nie tak daleko święta ! ;)
    Pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie fotki. U mnie też pogoda nie zachwyca :/
    Mam pytanko...W jakim programie zrobiłaś nagłówek na bloga? Dzięki za jaką kolwiek odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gnu Image Manipulation Program ;)

      Usuń
    2. Pomogłabyś mi to ściągnąc?
      Napiszesz na email? :)
      sylwiab12@onet.pl
      Byłabym wdzięczna, gdybyś troszeczkę mnie poinstruowała ^^

      Usuń
  4. My też czekamy na zimę i się nudzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh jak ja bym chciała juz śnieg!
    I kiedy wejdziesz na Skype? Musimy pogadać! :D i śliczne fotki.! Daisy da mi prezent? Bym chciała nowy obiektyw do mojej lustrzanki xD

    pozdrawiamy
    Laura i Shira

    OdpowiedzUsuń
  6. My też czekamy z niecierpliwością na śnieg. Miejmy nadzieję, że uraczy nas wcześniej niż na wielkanoc ;)
    A nie myślałaś nad sterylizacją Daisy?

    Pozdrawiam!
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na to liczę! :)
      Myślałam, ale na razie sunia jest na to za młoda, a poza tym rodzina się nad tym zastanawia.

      Usuń
  7. Ale fajnie, że napisałaś, codziennie wchodziłam i czekałam na post :D Ja dziś 4 albo 5 godzin siedziałam nad pracą konkursową i nadal nie jest skończona... Też czekam na śnieg u większości osób jest a u mnie nie ma :) W Naszych okolice (bo mam ok 100 km do Krakowa) też nie ma. Super zdjęcia!
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  8. My ostatnio też trochę leniuchujemy. To chyba przez tą pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj no nam też się trochę tam leniuchuje ale kiedy możemy spacer i wykonywanie komend na raz raz xd
    Szkoła wiadomo przeszkadza, ale niedługo będą święta to i trochę wolnego będzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też czekam na śnieg i święta. Mam nadzieję że w tym roku będzie go dużo. Luna jest już wysterylizowana i z cieczką nie mamy problemu. Pamiętam jak miała i pod naszymi drzwiami czekało 5 kawalerów :/
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  11. To 3 zdjęcie jest super :) Jejuś, tylko ja nie zauważyłam ankiety? :o Albo o niej zapomniałam, już nie pamiętam xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się że mimo braku czasu i innych przyczyn udało Ci się napisać post.Zdjęcia Daisy nie są wcale złe całkiem ładnie wyszły .Ja też mam problem przez te ponure dni nie chcą mi wychodzić zdjęcia Soni.
    A mam też takie pytanie bo moja Sonia miała cieczkę w tamtym roku w grudniu(nie wiem w sumie jak to jest czy suczki mają co roku w tym samym czasie czy w innym) i chyba w tym roku też będzie miała mniej więcej w tym czasie dlatego zastanawiam się nad kupnem takich majteczek.Planuje je kupić w Karusku.Mam pytanie czy dobrze się one sprawdzają ?Bo poprzednio nie kupiłam jej takich a teraz chciałabym kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majtki Chaba sprawdzają się bardzo dobrze, dzięki nim sunia może bez ograniczeń przebywać w domu, chodzić po łóżku itp. Na początku próbowała je sobie zdjąć, ale teraz już się przyzwyczaiła. Co jakiś czas trzeba jej je zdjąć, żeby mogła się porządnie wylizać, bo inaczej będzie to co chwila robić przez majtki. Ale tak jak napisałam, nie żałuję zakupu ;).

      Usuń
    2. Dzięki za pomoc
      Muszę je kupić bo przy poprzedniej cieczce tego nie zrobiłam i był problem właśnie z tym wchodzeniem na łóżko i tak dalej więc kupuje

      Usuń
  13. Ja bym już chciała prawdziwą zimę! <3 Nie mogę się doczekać i zimy, i świąt :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ciągle się wkurzam! Nienawidzę jak robi się ciemno... :/ Cieszę się że mimo obowiązków udało Ci się napisać post :) Słodko Daisy wygląda na tych zdjęciach! :*

    Pozdrawiamy!
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak zgadzam się co do zdjęć . Pogoda straszna u nas też i większość zdjęć masakra : / . Ale na szczęście zawsze da się coś wydobyć : P . U mnie też dużo nauki i nadrabiania zaległości, a za dwa tygodnie jeszcze testy próbne : / .. .

    Pozdrawiamy A&M oraz zapraszamy na nowego posta ! : )
    http://ckcs-working.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak dawno już do Was nie wchodziła, niestety nie mam czasu :(
    Śliczne zdjęcia :) U nas pogoda też jest coraz zimniejsza, a śnieg spadł już dwa razy :)
    Pozdrawiamy!
    Zapraszamy do nas : http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj nie zazdroszczę i pogoda brzydka oraz dodatkowo cieczka Daisy... Nie dziwię się, że wam się nudzi. Ja też nieubłaganie czekam na śnieżek, bo dni teraz są takie sam, zimne i ponure :(. Trzymajcie się ciepło.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy będzie w ten weekend wpis o Daisy ?

    OdpowiedzUsuń