sobota, 1 listopada 2014

Listopadowo

Piszę ten post z telefonu, ponieważ ściągnęłam sobie aplikację ,,Blogger''. Trudno mi w to uwierzyć, ale posta pisze się bardzo wygodnie. W przeciwieństwie do normalnej wersji, otwiera mi się klawiatura, nic się nie zacina i nie boję się że przez przypadek kliknę nie to, co trzeba. Nie będzie dużo zdjęć, bo wiadomo, z komórki, ale za to napiszę ogólnie co u nas :).
Ostatnio nauczyłam Dejzulka dwóch nowych sztuczek - ,,hop'' i ,,pod'' oraz ,,dookoła''. Pierwsza polega na tym, że mam nogę położoną tak jak tunel, i gdy mówię ,,hop'' sunia przeskakuje nad nią, a gdy mówię ,,pod'' przechodzi pod nią. Druga jest po prostu taka, że pies okrąża coś, np. piłkę. Jak zwykle sztuczki są wymyślone całkowicie spontanicznie. Filmiki zobaczycie na podsumowaniu roku. Pod koniec posta są za to słabej jakości zdjęcia.

Dawno nie byłyśmy na żadnym spacerze. Może jutro się gdzieś wybierzemy, ale nie wiem. U nas coraz bardziej zimowo, rankami i wieczorami pojawia się szron, co noc jest mróz, a coraz częściej także w dzień. A jak jest u Was? Odpowiadajcie w komentarzach :). Dzisiaj taki krótki post bo za bardzo nic się nie działo, mam nadzieję że następny będzie dłuższy! Pozdrawiamy Was cieplutko Evily&Daisy

16 komentarzy:

  1. Piękna Dejzulka! Jaką karmę dajesz Daisy?
    Zapraszam na konkurs, post i zmiany w blogu! :D
    merry-dogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o suchą karmę to je za każdym razem inną - pedigree, friskies, taste of the wild, arion, brit itp. Na zdjęciu akurat jest karma Frolic.

      Usuń
    2. Ja używam najgorszą - Puffi, ale co zrobisz...
      Chcę zmienić chociaż na Activ Pet.

      Usuń
  2. nie no super ;D ja dzisiaj byłam z Szastą na spacerku 2,5 godziny <3 piesek się wylatał wyhasał i wgl taka szczęśliwa że po całym tygodniu może pobrykać ;3 U nas jak narazie po 15-17 stopni jest więc cieszę się z takiej pogody ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie jest super ! Mina Dejzulka mówi : No co się tak patrzysz, nigdy tak nie robiłaś ? Hahah ;D
    POZDRAWIAMY, TRZYMAJCIE SIĘ CIEPŁO !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, na ostatnim zdjęciu taki z niej słooodziak <3
    Ja też często używam mobilnego blogger'a :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie najlepsze wyszła na nim super
    Gratuluje że sztuczki idą wam tak dobrze
    My ostatni wcale nie wychodziłyśmy z Sonią na spacer ale teraz jest już zdrowa więc będziemy chodzić

    OdpowiedzUsuń
  6. Daisy świetnie wyszła na ostatnim zdjęciu *.*. Super, że psina tak szybko załapuje wszystkie sztuczki :) mam nadzieję, że zawsze będzie Wam się tak dobrze pracować ^^
    Mobilny blogger byłby idealny, ale czasamu przestawia daty. Ja na nim piszę posty, a planuję na komputerze :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam chyba za duże paluchy, albo za mały telefon, żeby jakoś więcej popstrykać na blogu :D:D
    My też coraz rzadziej gdzieś wychodzimy, jedyne co to na siku i szybko zmykamy do domu bo zimnoo :D
    Kapcioch większy od niej, ale dzielnie pilnuje :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Świetnie, ze się tego nauczyłyście! Bardzo Wam gratuluję :)
    I my także nie mamy czasu na spacery.. Tzn chodzimy, a przynajmniej staramy się, ale jeśli w ogóle są to są tak krótkie.. do 20-30 minut i do domu. A Saga jak się ściemnia zapinana czyli o 16:30, 16:40..
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też czasami dodaję post z telefonu :).
    Śmieszne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za napisanie postu w komórce, ja bym nie potrafiła... nienawidzę pisać na telefonie, a co dopiero post. Gratuluje że Daisy umie nowe sztuczki. :)

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nowych sztuczek !
    U nas też coraz zimniej, przez co nic się nie chce robić na dworze bo ja zamarzam i Mikołaj . Ale jak mus, to mus ubieramy się cieplutko i na siłę wychodzimy xd .
    Jeszcze raz gratuluję sztuczek i pozdrawiamy A&M.
    http://ckcs-working.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że sztuczki idą Wam tak dobrze :*
    Dalszych sukcesów życzę! :D
    Pozdrawiamy
    Sisi&Sylwia ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie , że Daisy tak szybko uczy się nowych sztuczek, u nas w ten weekend bardzo ciepło się zrobiło chociaż dziś rano szron też był :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekamy na filmik :)
    Haha Daisy tak jak Tofik, ciapek większy niż ona sama, ale wiernie strzeże :D
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń