piątek, 26 września 2014

Test: mięsne paseczki z kurczakiem i dorszem Propesko

Wreszcie piątek i mam czas napisać posta. Tym razem będzie to recenzja, ponieważ dawno takowej nie było :).

Niedawno kupiłam w Auchan smakołyki firmy Propesko. Kosztowały ok. 6 zł za opakowanie 70 g. Od razu się nimi zainteresowałam, ponieważ od pewnego czasu szukałam takich przysmaków. Są one elastyczne, łatwe do złamania lub przekrojenia i intensywnie pachną. Są naturalne, na opakowaniu znajduje się informacja, że składają się w 100% z mięsa. Oto ich skład:

Skład: mięso z kurczaka, dorsz, mąka ryżowa, gliceryna, sol, sorbinian potasu. Składniki analityczne: wilgotność 23,0%, białko surowe 26,0%, tłuszcz surowy 6,0%, popiół 5,0%, włókno surowe 3,5%.
Od razu gdy otworzyłam opakowanie, Dejzula oszalała na ich punkcie! Zaczęła piszczeć, skakać, robić obrót, biec do miski itd. A więc pies ocenił produkt na plus. Właściciel także. Opakowanie jest bardzo wygodne, można je wielokrotnie zamykać i otwierać, a przez zamknięcie nie wydobywa się zapach, dzięki czemu można je przechowywać bez obaw że wszystko inne przejdzie smrodem psiego żarcia, i oprócz tego w opakowaniu smakołyki tak szybko się nie zepsują.

Przysmaki można podawać jako większą przekąskę w całości lub pokroić je na małe kawałeczki i traktować jako nagrody do szkolenia. Jeśli korzystamy z tej drugiej opcji, smaczki są niezwykle wydajne - jeden pasek starczy na około 30 trenerek. Dla małego psa na jeden kęs wystarczy taka malutka część, zobaczycie to na dwóch poniższych zdjęciach.
Co jeszcze więcej powiedzieć? Dla nas są to smakołyk idealne, na pewno do nich wrócimy. Wam też je polecam, skład nie jest zły, a smaki dobrze się sprawdzają.
Plusy
+ miękkie, łatwe do przedzielenia
+ aromatyczne, bardzo smakują psu
+ wydajne
+ praktyczne opakowanie
+ dobra cena

Minusy
brak...

PS. Następny post będzie niedługo, jutro ewentualnie pojutrze i napiszę o sporcie, który ostatnio zaczęłyśmy uprawiać ;).

14 komentarzy:

  1. oooo muszę je spróbować xd a raczej mój pies <3 hahaha xd
    nie no ładne są jak twoja psinka tak zareagowała to moja by mi w rękach siedziała ;p
    tak miałam już tak parę razy ^^

    Pozdrawiam S&N

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja. Te smakołyki(tak mi się wydaje) są bardzo podobne do smakołyków z firmy Brit Care(Chicken Sandwich), tamte także są z kurczaka i takie podwójne paski, tylko, że tamte w składzie mają same '100% mięsa z kurczaka' i koniec. Ja kupowałam je już chyba dwa albo trzy razy i dalej uważam, że są świetne i godne polecenia a przy okazji zdrowe. Nie orientujesz się, czy te smakołyki można kupić gdzieś indziej? Bo u mnie w miecie nie ma takiego sklepu a muszę już niedługo wybrać się po smakołyki dla Gai i Sagi.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie!
    Saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem gdzie można je jeszcze kupić, wszystkie smakołyki tej firmy kupowałam tylko w Auchan.

      Usuń
  3. Musimy je zakupić. Świetna cena za takie smaki. Takich właśnie szukamy. Jak będę w Auchanie to zobaczę czy są.
    Pozdrawiamy i zapraszamy na nowego posta
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja te smakołyki też kupiłam :D i będą w moim haulu o którym napiszę post.
    Zgodzę się z tym opisem tych smaczków. Ale u mnie jest minus taki że brzydko pachną...
    Aż mi się nie dobrze zrobiło jak je poczułam, ale najważniejsze że Szirce i Daisy smakują ;)
    Pozdrawiamy
    Laura i Szira

    OdpowiedzUsuń
  5. Może gdzieś znajdziemy, a jeżeli tak to chętnie kupimy, skoro mają dużo plusów, to może i Fifi zechce je zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę, są całkiem ok :) musimy je koniecznie wybrubować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna recenzja. Samokołyki spoko, to, że da się je połamać na małe kawałeczki, to naprawdę duży plus :) !
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Te smakołyki są świetne i nie drogie moja Sonia uwielbia smakołyki tego typu czyli takie miękkie .Kiedyś miała podobne paseczki z Trixie ale były droższe ale podobne to dla nich była ws tanie zrobić wszystko.Myślę że te bardzo by jej smakowały ale niestety u nas w zoologicznym ich nie ma .Są podobne ale na sztuki i drogie.
    Mają super skład .Trudno spotkać smakołyki żeby miały 100 % mięsa.Moja jak miała takie paseczki to też miały bardzo dobry skład bo było 96 % mięsa ale szybko nam się skończyły bo wtedy uczyłam Sonię komend i szybko poszły.
    naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super recencja :3 Kupiłabym, ale u mnie Auchana. Tzn jest Real, który niedługo będzie Auchanem, ale JESZCZE nie ma. Chociaż widziałam ostatnio w Realu parę karm z firmy Auchan. Odbiegłam od tematu ;d.
    Czekam na następny post, o tym sporcie ^3^
    /psie-oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja mam Auchan na drugim końcu miasta i bardzo rzaddko tam bywam, ale za to też mam blisko siebie Real ;). Nie mogę się doczekać aż go przerobią, bo mogę tam chodzić sobie piechotą!

      Usuń
  10. Fajna recenzja, a smakołyki widać, że nie najgorsze :)
    Ja z marketów mam tylko Stokrotkę i Biedronkę i budują Lidla, więc nie wiem, czy uda mi się je kupić :) Ale może...
    Pozdrawiamy serdecznie i czekamy na kolejnego posta!
    W&M :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, w Auchanie? To nawet fajnie, bo mam do niego blisko.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna recenzja!
    Chyba też lokne do Auchana i zobaczę jaki mają asortyment dla psiaków :))

    OdpowiedzUsuń