sobota, 24 stycznia 2015

znowu nie wiem jak zatytułować

Na samym początku chciałabym Wam strasznie podziękować za 10.000 wyświetleń!
U nas wreszcie spał śnieg! Z tej okazji jutro mamy zamiar wybrać się na dłuższy spacerek, bo dzisiaj byłyśmy tylko na takim króciutkim. Na zdjęciach śniegu jest malutko, bo były robione kilka godzin temu, natomiast przedstawiam Wam zdjęcie robione przed pięcioma minutami:
I nadal pada!
Weekend taki trochę leniwy i nie wykorzystany do końca, bo praktycznie nigdzie się nie ruszamy z domu, zresztą siedzimy same bo mama w pracy a tata ją zawozi i przywozi cztery razy. Dzisiaj na spacerze nagrałam jeszcze kilka materiałów do zimowego filmiku, mimo że śniegu było mało. Będę go powoli składać, ale dużo rzeczy jeszcze dojdzie, poza tym opublikuję go dopiero koło marca.
Ostatnio w Auchan widziałam taki fajny tunel dla kota, kosztował jedynie 32 złote i był idealny do agility. Jedyna wada, że miał dziurę (koty chyba takie lubią, nie znam się), ale ją się da załatać. Dla tej ceny naprawdę warto. Tylko nie byłam pewna, czy nie będzie za mały, dzisiaj zmierzyłam sunię od ziemi do czubka głowy i ma 40cm, jak będę następnym razem w Auchan to porównam to ze średnicą tunelu. Modlę się, żeby nie okazał się za mały, bo to naprawdę okazja. Powoli zbieram materiały i pomysły na nasz tor, bo jeśli szybko przyjdzie wiosna (na to wygląda), to chcę jak najwcześniej zacząć ćwiczyć. W ogóle mam zamiar w tym roku postawić duży nacisk na sporty, agility na pewno, bieganie też, a może i jeszcze czegoś spróbujemy, bieg przy rowerze? Zobaczymy :).
Pewnie czekacie na jakieś posty DIY, mają się pojawić, ale na razie nie mam zdjęć. Najbardziej chcielibyście przepisy na obroże i przeszkody agility, co do przeszkód to post o tym pojawi się pewnie jak zrobi się cieplej, bo na razie nasze przeszkody są głęboooko schowane. A obroża być może już niedługo, sama jeszcze nie wiem.
Przygotowuję też wspomnianą już recenzję Brit, bo chyba wiele z Was na nią czeka :). To chyba tyle w tym poście, z racji że jutro być może się gdzieś wybierzemy, może będzie kolejny post, ale nie obiecuję. Pozdrawiamy Was serdecznie!
E&D

24 komentarze:

  1. U Was resztki śniegu, ale pewnie jeszcze napada :) Mega się cieszę, bo właśnie u nas zapowiadają na następny tydzień śnieg! :D
    Też widziałam w Auchanie ten tunel, ale właśnie ze względu na te dziurę nie wzięłam. A faktycznie można było załatać...
    Nie mogę się doczekać recenzji Brit i jakiegoś postu DIY :D Uwielbiam coś zrobić sama <3

    Pozdrawiamy!
    Sisi i Sylwia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żadne resztki xD Przecież napisałam, że właśnie napadał, a zdjęcia są stare :D

      Usuń
  2. Fajnie macie... U mnie śniegu jest trochę tylko na dachach... :p Podobno jutro będzie u mnie padał, ale kto wie?! :c
    Jestem ciekawa tej recenzji! :D

    Pozdrawiamy!
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 10000 wyświetleń :D zazdroszczę śniegu ;-; Naprawdę opłaca się kupić ten tunel, mam nadzieję, że nie będzie za mały. Czekam na jakieś DIY C:

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest naprawdę dużo śniegu!
    Ja na wiosnę biorę nacisk na agility (poznałam pana niedaleko ode mnie co ma tor i będziemy do niego jeździć) i bieganie (canicrossing).
    Śliczne zdjęcia! :) Oczekuję na recenzję karmy Brit! :)

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam też dużo śniegu, a lodowisko jak nie wiem na drodze! UWAGA! Bardzo proszę o obserwatorów i o komentarze na moim nowym blogu!!!!
    swiatoczamibeethovena.com/ proszę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tylko jakiś marny szron na trawie, ale jest!
    Czekam na te DIY z obrożą, ciekawa jestem :)

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już prawie zapomniałam o tym, że przecież jest zima i powinien być śnieg :D. U nas go ani trochę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, ale zazdroszczę śniegu!
    My też mamy zrobione własne przeszkody do agility i też szukamy toru.
    Ale dla westa chyba będzie trochę za mały :c
    A bieg przy rowerze super sprawa, praktykujemy odkąd Amoor skończył jakoś 10 miesięcy.
    Pozdrawiamy :)
    http://amoorherkules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas ze śniegiem martwo ;p nie ma i nie będzie xD
    Gratuluje tyle wyświetleń ! ;3
    No i czekamy na post z recenzją ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. My byliśmy już na 2 spacerkach dzisiaj i mamy też trochę śniegu. :)
    Czekamy na recenzje i gratuluję tylu wyświetleń, nam też nie dawno taka liczba stuknęła.
    Daisy, no cóż, jak zawsze prześliczna :) Te jej cuuudne oczyska! ♥♥
    Pozdrawiamy Was serdecznie i zapraszamy na nowy post :)
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To ostatnie zdjęcie jest przepiękne
    Super że będziecie tyle sportów uprawiać
    Mam nadzieje że jutro też będzie post

    OdpowiedzUsuń
  12. A u nas śnieżyca. Śnieg na ziemi ok. 7 centymetrów B| Pozdrówka! I&M

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz niemal wszędzie sypie i sypie ten śnieg! :D A my mamy go ciąglę, w dodatku teraz jest go masa.. jak to u nas w górach ciągle bywa z tą zimą.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja już nie chcę śniegu :) Napadało, wykorzystaliśmy i starczy. Choć Majk ma całkiem inne zdanie :D
    O, to fajnie! Już nie mogę się doczekać filmu :)
    My tak samo. Jak tylko pogoda stanie się bardziej znośna, to będziemy biegać, jeździć na rowerze lub rolkach ;)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas też śnieg :D
    Pozdrawiamy i czekamy na Diy oraz na zimowy filmik :)
    Ola, Kinga, Fifi i Roxi

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas też sypie jeszcze śnieg! <3 Ja poczekam aż w biedronce wystawią u nas ponownie przeszkody do agility, nie są idealne, ale teraz kosztują zaledwie 5 zł :O Ja również czekam na DIY
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na nie czekam ;). Za 5zł? Z tego co pamiętam to były za 40zł... Ale to i tak nie dużo.

      Usuń
  17. U nas także pada śnieg! Jest go dużo i mam nadzieję, że się utrzyma przez dłuższy czas. Ten weekend również spędziłyśmy na leniuchowaniu. Czekamy na DIY
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  18. Całe szczęście, ze u nas brak śniegu! :D
    Czekam na DIY z obrożą.
    (daisy-yt.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca współczuję :(. Śnieg jest fajny!

      Usuń
  19. Cześć, od Kocura i psiaków leci nominacja do #liebsterblogaward
    Pytania znajdziesz tu > http://kocurowe-psy.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    Ponadto blog jest świetny i będę na niego częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na post o przeszkodach agility :D U nas zima na całego, pół metra śniegu wiatr i mróz ;) Wiosno nadchodź jak najszybciej, bo przedzieranie się przez zaspy na spacerze nie należy do najprzyjemniejszych ;)

    OdpowiedzUsuń