środa, 28 stycznia 2015

Ostatni raz.

Zwykle w tygodniu nie mam czasu na post, ale chcę mieć z głowy ostatni już LBA, a miałam to już spisane na kartce, tylko przepisałam na komp.



Pytania od Wiktorii i Knapika:

1. Dlaczego akurat pies a nie inne zwierzę?
Psy są wyjątkowe - wspaniałe, inteligentne, wierne i śliczne.
2. Czy myślałaś nad zakupem innego psiaka?
Jakoś nie czuję ogromnej potrzeby posiadania drugiego czworonoga, ale gdyby miało się tak stać, bardzo bym się cieszyła.
3. Jaki sport chciałabyś/chciałbyś trenować ze swoim psem ale nie możesz np. bo on nie jest nim zainteresowany?
Nie ma takiego sportu.
4. Byłaś/byłeś kiedyś na psim spacerze?
Nie.
5. Gdzie najbardziej chciałabyś/chciałbyś wyjechać ze swoim psiakiem na wakacje?
Nad morze lub jezioro.
6. Jak wyglądają wasze spacery?
To zależy co mi się zachce, może być rzucanie piłki, ćwiczenie sztuczek, sesja zdjęciowa lub po prostu łażenie.
7. Częściej zakładasz swojemu psu obrożę czy szelki?
I to i to.
8. Wolisz zakupy dla zwierzaka robić w zoologicznym czy przez internet?
Nie ma dla mnie znaczenia czy normalnie czy przez internet, jeśli mam kupić konkretną rzecz to patrzę po prostu, gdzie jest taniej.
9. Podaj Top5 ulubionych zabawek twojego psa.
Pluszowy kurczak, piłka, szarpak, pluszowa kość, KONG.
10. Kto wymyślił imię twojego psa?
Moja przyjaciółka.
11. Jak często i gdzie puszczasz swojego psa ze smyczy?
Na każdym dłuższym spacerze z dala od zwierząt (koty, króliki, sarny itp.).


Pytania od Rafaeli i Pusi:
1. Najważniejsze marzenie?Lustrzanka, psi obóz i skompletowanie naszego toru do agility.
2 Twój idealny dzień?Oczywiście dzień wolny cały spędzony z psem, lato, długi spacer, ćwiczenia agility, leniuchowanie w ogrodzie.
3. Jak się motywujesz?
Myślę po prostu o przyszłości, że jeśli przetrwam wszystkie trudy, to w końcu to minie i nastaną dobre czasy.
4. Czego żałujesz w życiu?Chyba większości rzeczy...
5. Za co kochasz swojego psa?Za wszystko. Za to jak mnie wita, jak się mnie słucha, jak się wdrapuje wieczorami na kolana, jak prosi o jedzenie, jak ma swoje wybryki.
6. Co was łączy?Wspólne cechy? Było już takie pytanie.
7. Macie jakieś wspólne plany?Tak, przede wszystkim wakacyjne: wziąć się za agi!
8. Do czego masz słabość?Yyy... Nie wiem.
9. Co cię denerwuje?Ludzie, którzy nie potrafią ukryć swojego zdania, tylko atakują każdego krytyką. Wiadomo że trzeba być szczerym, ale jeśli nikt nie prosi ich o wypowiedź, nie muszą na widok psa zaczynać "jaka ona długa, parówka! lubię psy, ale nie jamniki, no one są po prostu za długie!"
10. Jaka jest Twoja wymarzona podróż?
 Chciałabym pojechać z Daisy oraz z rodziną w jakieś piękne miejsce, np. do Skandynawii, gdzie są wspaniałe tereny i krajobrazy.
11. Ile czasu dziennie poświęcasz swojemu psu?
 Staram się jak najwięcej, w wakacje zazwyczaj większość dnia.


Pytania od Mai i Piana:
1. Czy jesteś zadowolony/a z nominacji do LBA ode mnie?
Tak, bardzo się cieszę i mówiąc szczerze nie spodziewałam się jej :).

2. Jakie jest pierwsze skojarzenie z Twoim psem, które przychodzi Ci do głowy?
Ciamajda!
3. Gdybyś miał/a napisać biografię swojego psa, jaki nosiłaby tytuł?
"Przeciw stereotypom! Jamnik i agility? Serio?" a tak na poważnie, to nie mam pomysłu.

4. Masz psa po przejściach czy z historią bez skazy?
Właściwie tak po środku...

5. Masz jakieś ulubione psie motto życiowe? A może własne, wymyślone przez Ciebie?
Niejednokrotnie zakochuję się w różnych cytatach, które i tak potem zapominam. Uwielbiam wiersze Barbary Borzymowskiej, szczególnie te mniej popularne i różne myśli zagranicznych mówców.

6. Czy Twój pies jest wybredny?
Zależy kiedy... Nie jest wszystkożercą, ale nie jest i wybredny.

7. Twój wymarzony pies?
Spaniel, toller albo kundelek, ale o wspaniałym charakterze, bez lęków i z predyspozycjami do sportów.

8. Cecha, którą kochasz w swoim psie najbardziej?
Nieśmiałość, niezdarność i uległość.

9. Najgłupsze pytanie innej osoby dotyczące Twojego psa?
Najgłupszych komentarzy były dziesiątki, ale głupie pytania jakoś się jeszcze nie zdarzyły.

10. Co sądzisz o nagrodach dla psa - kiełbaski (tudzież inne mięsa), kupne ciastka czy wyroby własne?
Każde z tych trzech jest dobre, pod warunkiem, że jest dobrej jakości i nie zawiera składników szkodzących psom.

11. Gdybyś mógł zadać swojemu psu jedno pytanie, a on mógłby Ci na nie odpowiedzieć, o co byś spytał/a?
Głupie i banalne, ale spytałabym, czy jest jej ze mną dobrze i czy choć trochę mnie lubi.

Pytania od "Kocurowe Psy":
1. Jaki był Twój pierwszy pies?
Moim pierwszym psem była i jest Daisy.
2. Czy uczysz swojego/swoje psa/psy jakiś sztuczek?
Tak, uczę ją wielu sztuczek, jak chyba każdy psi blogger.
3. Czytałeś/Czytałaś książki o psach? Jakie?
Jeśli chodzi o powieści, to czytałam książkę pt. "Droga do domu" oraz wiele z serii "Zaopiekuj się mną".
4. Od jak dawna interesujesz się psami?
Odkąd skończyłam cztery latka, lubiłam psy, ale tak na poważnie to od 5 lat.
5. Bierzesz udział w zawodach ze swoim/swoimi psem/psami?
Nie i nie chcę brać, nie sądzę żeby sprawiało to mi czy Daisy przyjemność.
6. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Nie wiem, przyjaciółka mi to zaproponowała, a ja blogi o zwierzętach prowadziłam od najmłodszych lat, tyle że na stronie klub.pies.pl.
7. Czy Twoi znajomi podzielają Twoje zainteresowanie zwierzakami?
Mam jedną koleżankę, która podobnie jak ja uwielbia psy oraz konie, ale reszta nie. I tak trafiłam na bardzo "zwierzęcą" klasę, bo każdy ma psa, kota czy chomika, ale tak na poważnie jak ja i moja koleżanka to nikt się tym nie interesuje.
8. Brałaś udział w wystawie psów (jako widz lub uczestnik)?
Dwa razy jako widz, uwielbiam oglądać psie wystawy, wystawiać nie mogę, bo Daisy jest mieszańcem, ale nawet bym nie chciała.
9. Masz jakiś cel do osiągnięcia ze swoimi pupilami?
Przede wszystkim chciałabym poczynić większe postępy w agility.
10. Niedługo wakacje. Zamierzasz wyjechać ze swoim psem czy zostajecie w domu?
Chciałabym, żeby tak niedługo :D. Jak co roku, wyjedziemy na wieś, gdzie jest dużo miejsc na spacery a także ogródek, gdzie mamy nasz tor agility.
11. Czy planujesz zakup/adopcję kolejnych psów?
Nie, nie planuję.

Dziękuję bardzo za wszystkie nominacje, niektóre były naprawdę niespodziewane. Dziękuję ślicznie :). Ja nie nominuję już nikogo, bo robiłam to ostatnio.
Pozdrawiamy!
E&D

40 komentarzy:

  1. Super post :)
    Ja bym bardzo chciała choć raz pojechać na wystawę.
    Bardzo ładny nagłówek ^^

    Pozdrawiamy!
    Sisi i Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny nagłówek, a gdzie go robisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi ;)
    Zdjęcie na nagłówku bardzo urocze! ♥
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego je wybrałam <3. Moja Klusiećka! Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Fajny post. Myślę że dobry pomysł z tym LBA, ponieważ możemy się lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykre są takie komentarze co do jamników i porównywanie ich do parówek :/ U mnie w klasie też chyba każdy ma jakiegoś zwierzak, ale żeby tak bardziej się tym wszystkim interesował to nie ma takiej osoby :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jak przykre :(. U mnie w klasie mają zwierzaki i je bardzo lubią - nie w każdej klasie tak jest. Mam tylko jedną koleżankę, która zna się na psach i je kocha, ale i tak się cieszę, bo reszta też ma dość duże pojęcie. W starej szkole mało kto miał jakieś zwierzę i tylko się śmiali z kogoś, kto się tym interesuje.

      Usuń
  6. Ciekawe odpowiedzi. :)
    Życzę powodzenia w spełnieniu planów. :)

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne odpowiedzi ;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam odpowiedzieć też na Wasze pytania, ale to byłoby nie fair, bo Was nominowałam :(.

      Usuń
  8. Fajne odpowiedzi ;)
    Ja już dostałam tyle tych nominacji, że aż się odpowiadać nie chciało ;/
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi. Zapraszamy do nas:
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawo się czytało
    Moja Sonia to też mój pierwszy pies
    Zazdroszczę że macie tor do agility
    My na wsi mamy dużo miejsca własne podwórko i łąki a nie mamy toru .Nawet nie wiem czy moja Sonia chciałaby na dworze ćwiczyć bo w domu robi chętnie ale na dworze to nie wiem bo jeszcze nie próbowałam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również mamy bardzo duże podwórko, część jest ogrodem, a część po prostu trawa i nic więcej. Łąki też są, ale okrooopnie zarośnięte, zawsze boję się o kleszcze albo że Daisy mi się zgubi w tej trawie. Ale w tym roku zaplanowałam, że będziemy więcej spacerować i musimy znaleźć jakieś tereny. Znam bardzo dobrze tą wieś, ale fajnych miejsc nie ma bardzo dużo. Muszę coś poszukać :).
      Jak w domu jest chętna, to na polu też będzie, tylko na początek we własnym ogródku, żeby nie było za dużo rozproszeń. Jeśli Sonia lubi zabawki, to baw się nią czymś, i gdy się bardzo nakręci, możesz ją tym zachęcać. A jak nie, to weź najlepsze smaki, np. szynkę ;).

      Usuń
  11. Miałam na myśli na wsi tak gdzie jeździmy latem bo tak to mieszkamy w bloku

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle fajne odpowiedzi. Zawsze jest miło coś takiego poczytać, aczkolwiek ja mam już troche dość LBA :/.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :/. Ale skoro ktoś mnie nominował, głupio tak nie odpowiedzieć. To już na szczęście ostatni raz.

      niezalogowana Evily

      Usuń
  13. Wow, sporo tych nominacji! Gratulacje :) Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujące odpowiedzi i fajny blog. :D
    A tak z ciekawości - z jakiej dzielnicy jesteś? My z PB, na pograniczu z PC (raczej odgadniesz skróty, bo mieszkamy w tym samym mieście). ;)
    I jeszcze jedno: jak sprawują się szelki z OhMyPet, chyba też będziemy zamawiać, ale norwegi. Czy ta taśma na psie jest bardzo sztywna? Wiem, że firma będzie prawdopodobnie w czerwcu na CACIBie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie rozumiem skrótów :/. Ja mieszkam... sama nie wiem jaka to dzielnica, ale jakieś 2km od Rynku (może brzmi jak daleko, ale to tylko cztery przystanki).
      Co do szelek... Masakry nie ma, ale uważam że mogłyby być lepsze. Jeśli zamawiasz tylko z taśmy nośnej, to powinno być ok, ale my mamy dodatkową taśmę ozdobną i ona się strasznie przetarła. Może mam niskiego psa, ale nie żeby jeździł brzuchem po ziemi, a tasiemka się tak brzydko przetarła na klatce piersiowej, że okropnie wygląda. Ale inne osoby bardzo chwalą tą firmę, może dlatego że zamawiają głównie obroże.
      W tamtym roku ich widziałam :D.

      Usuń
  15. Chodziło mi o Prądnik Biały i Czerwony. Może teraz kojarzysz? ;3
    Tzn. w norwegach obszywają tylko pasek z boku i rączkę, ale jeszcze innych popytam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaha, to daleko ode mnie, ja mieszkam bliżej centrum :). Masz rację, jeszcze lepiej popytaj ;).

      Usuń
  16. Przyjemnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś jamnika i to serio super psy, a przezywanie ich od kiełbasek i parówek to chyba tylko przejaw swojej głupoty :) Super nagłówek :D
    tyyle nominacji!
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszamy na konkurs:
    http://wesolepupile.blogspot.de/2015/02/mamy-juz-1000-wyswietlen-konkurs.html?m=1

    Pozdrawiamy!
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na moją stronę na fecebooku:
    https://m.facebook.com/profile.php?id=935812816453159&ref=bookmark
    I bloga mojej młodszej kuzynki. Doniero zaczyna, więc może zmotywujecie ją chociaż jednym wejściem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne. A tu link: http://majkimojezycie.blogspot.com/?m=1
    Pozdrawiamy
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemnie się czyta ^^ Poleciłam Ciebie na moim blogu ^^

    Obserwujemy i zapraszamy do nas:
    oczamipsa365.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj marzy mi się taki psiak :)
    Nie wiedziałam,ze sa takie psie obozy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmieniałaś adres bloga, czy po prostu nie masz ochoty pisać? Odezwij się, pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres bloga jest zmieniony, o czym chyba już wiesz, chociaż nie wiem :D.
      Nowy adres: http://daisyunia.blogspot.com/

      Usuń
  23. Zapraszam na konkurs ☺ pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy Ty masz innego bloga, czy ja jestem upośledzona? XD
    Przestraszyłaś mnie tym tytułem posta, bo myślałam, że kończysz z blogowaniem!!
    Super Daisy <3
    Pozdrawiamy S&M!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że skończyłaś z blogiem. :( Będziemy za Wami tęsknić...


    cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. No nareeeeszcie nie jako anonim :3
    Szkoda że skończyłaś z blogowaniem, miło się czytało :( Nie mam pojęcia, czy to przeczytasz, ale sprawa jest następująca: zgubiłam twój adres email. Wiem, trzeba być utalentowanym XD Mogłabyś podać ten aktualny? Tylko dopowiem, że raczej nie używam już juliorz@wp.pl, tylko joolisek@gmail.com :) Pozdrawiamy - Julia i Mori :))

    OdpowiedzUsuń