sobota, 17 stycznia 2015

Powrót

Dawno nie pisałam, za co bardzo Was przepraszam. Czasami bywa tak, że nie mamy weny i koniec - nie ma co pisać, bo i tak nic ciekawego z tego nie wyjdzie. U nas bez zmian, tzn. śniegu jak nie było tak nie ma, w zasadzie mamy wiosnę, no cóż, cieszymy się i z tego. W szkole mam tyle rzeczy, że masakra. Koniec semestru, wystawianie ocen. U mnie nie jest różowo, jak dobrze pójdzie, będę mieć średnią 5.0. Mam nadzieję, że na koniec roku uda mi się co nie co jeszcze podciągnąć. Testy wychodzą mi bardzo dobrze, z ostatnich z matematyki miałam prawie 100% (zrobiłam wszystko dobrze, tylko nie doczytałam polecenia i podałam w złych jednostkach), z polskiego jak i angielskiego zabrakło mi po jednym punkcie.
Przepraszam za brak ładnych zdjęć w tym poście :(
W tym roku małopolska ma ferie dopiero w drugiej połowie lutego. Mimo, że do tego jeszcze aż miesiąc, pocieszam się, że na pierwszy tydzień pojedziemy do Gdańska lub do takiego małego miasteczka pod Krakowem (na pewno nikt nie słyszał),  gdzie są wspaniałe lasy, tereny na spacery itp. Oczywiście z Daisy! Pierwszy wariant, jeśli nie będzie śniegu, natomiast drugi - jeśli będzie. Normalnie mam ochotę skakać z radości, że rodzice się zgodzili. Na wyjeździe na pewno zrobię mnóstwo zdjęć i potem zdam Wam szczegółową relację. Mam nadzieję, że wszystko wypali.

Od soboty sunia jest na nowej karmie, a mianowicie Brit. Naprawdę zauważyłam poprawę - granulki są malutkie, a nie ogromne jak darling (o fuuuu), w jednym kolorze, świeże i pyszne. Nie będę się za bardzo rozpisywać, bo mam zamiar zrobić recenzję tej karmy, ale to dopiero za kilka tygodni. Daisy w dalszym ciągu je domowe jedzenie, na zmianę z suchą karmą. Ogólnie postanowiłam zwracać większą uwagę na to, co je mój pies. Oczywiście od dawna wiem, co psom szkodzi a co nie, ale ostatnio na myśl okropnych zbożach, barwnikach i produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego chce mi się rzygać. Zawsze, gdy kupuję choćby smakołyki, dokładnie czytam skład (wcześniej też to robiłam, ale nie miało to mega wpływu [jakiś miało]).
Chyba tyle, nie za wiele naskrobałam, ale zawsze coś. Chciałam jeszcze tylko przeprosić, że ostatnio nie komentowałam Waszych blogów. W ogóle miałam jakiś odpoczynek od bloggera.Pozdrawiamy!

22 komentarze:

  1. Zazdroszczę wyjazdu! My mamy swoje, wspaniałe mazurskie tereny, ale górskimi także byśmy nie pogardziły.
    Ja jadę w góry na obóz w drugim tygodniu ferii, ale niestety bez psiaka. (mam od przyszłej soboty)
    Też myślałam nad britem i to nad premium! Koniecznie czekam na recenzję, liczę, że się pojawi.
    Oczywiście życzę udanego spełnienia czasu! :)
    Co do Twoich ocen, u mnie pod koniec toczyła się wielka walka, ale nie na marne (o tym jutro w poście na blogu o Roxi). Naprawdę super średnia, bardzo dobra! :)

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O wiele ważniejsze od średniej są testy, wspaniale Ci poszły! Moja koleżanka nie dostała się do najlepszego gimnazjum w mieście (a miałyśmy chodzić razem do klasy :(, a miała średnią prawie taką jak ja 5.7, tylko testy jej nie poszły, miała 35 punktów i jej wgl nie przyjęli. Wiem, co to znaczy naciąganie ocen, sama przez to przechodziłam dwa dni temu ;)
    Super, że zmieniliście karmę, my tez przechodzimy wkrótce na inną.

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Braki w bloggerowaniu w zasadzie przechodził chyba niemal każdy.. czasami tak się zdarza że z różnych powodów nie mamy czasu na notatki. Czasami powodem jest brak czasu, a niekiedy dokucza nam najzwyczajniej w świecie brak weny na napisanie postu.
    Co do ferii to również mieszkamy w małopolsce i w zasadzie trochę szkoda że zaczynają nam się te ferie tak strasznie późno, ale cóż zrobić? Z jednej strony fajnie że gdy inni będą chodzić do szkoły my jako ostatni mamy ten wolny czas.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawnooo Cię nie było ale ważne ze jz jesteś! O kupiłaś nową karmę akurat tez Shirce kupiłam taką samą karmę. Ja mam ferie od bodajże 2 lutego bardzo się ciesze ze aż 2 bo myślałam że u nas ferie będą 15 :///
    No u nas śniegu tez nie ma
    Wiesz czasami warto sobie zrobić przerwę od bloga nawet miesięczna! Odpoczniesz i wrócisz z wieloma nowymi postami o nową wena.! ;)
    Zapraszamy na nowy post! :)

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wróciłaś :D
    Zazdroszczę wyjazdu, chciałabym żeby u nas w mieście były takie tereny, ale niestety :(
    Sisi już od dawna jest na karmie BOSCH i jest na prawdę niezła! :)
    JA w ferie miałam jechać na obóz pływacki, lecz zdecydowałam się na wypoczynek w górach na nartach ^^


    Pozdrawiamy!
    Sisi&Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko Ty jedyna nie masz czasu. ;) Ja też masakra... Wieczorami ledwo co się na nogach trzymam, bo uczenie się itd. U mnie też oceny całkiem spoko, ale jeden przedmiot mnie trochę rozczarował.
    Fajnie, że wyjeżdżacie na ferie, ja może gdzieś też pojadę, ale zobaczymy jak to wyjdzie, bo ja tylko ten najbliższy tydzień do szkoły i mam już ferie! :D
    Fajnie, że zmieniliście karmę. Ja dla Molly też zmieniam co jakiś czas, bo bardzo lubi zmiany, a nie 'jechać' na takiej samej cały czas. :) Brita bardzo polecam!
    Daisy na tym pierwszym zdjęciu jak zawsze urocza! ♥
    Szkoda, że tak daleko od nas mieszkacie, tak to byśmy się razem może na spacer umówiły :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobra średnia ! Wyniki ze sprawdzianów są powalająco dobre . My też na raze nie piszemy na blogu, ale za dwa tygodnie zaczynamy ferie i na pewnk notki na blogu będą się pojawiać ;) U nas też wiosna.
    Pozdrawiamy
    Ola, Kinga, Fifi I Roxi

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziesz miała świetną średnią, gratuluję :D Ja na koniec 6 klasy miałam 5.6, a teraz ledwo wyróżnienie o.O Mamy w tym samym czasie ferie :) Ale Ty je na pewno super spędzisz, ja przez cały czas będę w domu :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie że jedziesz z Daisy na ferie
    Gratuluje takich wyników z testów i średniej
    Moja Sonia też je Brit i dużą zaletą są małe granulki(kulki)
    Fajnie że dodałaś wpis

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też tak mam, że czasami nie mam weny i posta nie napiszę. My ferie mamy na początku lutego i już nie mogę się doczekać. My także może gdzieś pojedziemy, ale na kilka dni. Dobrze, że zmieniłaś Daisy karmę. Lunka też jadła Brita. Masz naprawdę świetną średnią. U nas nie ma jak podciągnąć ocen, bo jest średnia ważona i taka jaka wyjdzie ocena taką nauczyciel musi wystawić.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci tych ferii :D Ja też raczej będę miała taką średnią, niestety. :/ Ja również mam ferie w drugiej połowie lutego. Na blogerze teraz chyba wszyscy tak długo nie pisali... Ja zresztą też ^^

    Pozdrawiamy!
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że suńka jest na Bricie! Super karma:)
    Masz strasznie wysoką średnią;-; Serio, ja mam równe 4.0 xd
    My już mamy ferie.. Nie wiem od czego to zależy, że jedni mają od połowy lutego, drudzy mają od 16 lutego..
    jej, jak ja ci zazdroszczę tych ferii, strasznie!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 lutego to sobota, a 16 to poniedziałek i niektórzy mówią tak, a niektórzy tak... Bo nie chodzimy do szkoły już od soboty (jak zwykle), ale prawdziwe ferie są od poniedziałku.

      Usuń
  13. Każdy czasem ma gorsze dni na blogu. Ja na razie dotrzymuje swoich postanowieć przez, co dużo więcej pracujemy i mamy o czym pisać :).
    Lubelskie ma ferie od 2 lutego (dopiero za 2 tygodnie ). U mnie też nauczyciele nie rozumieją, że my też mamy życie i pasje poza szkołą, niestety :(, jednk teraz aktywniej wykorzystuje weekendy. Fajnie, że uda wam się gdzieś wyjechać przez te 2tygodnie
    Czekam na recenzje Brit!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  14. Też te czasy przechodziłam i te czasy nadejdą po feriach. Zacznie się nowy semestr ! Oceny i egzamin zawodowy który w tym roku zdaje ! cóż, to jest najgorsze. A jak narazie mam ferie więc z tego korzystam ;p
    Wiosna to u nas też jest, śnieg miał padać dzisiaj ale coś nie widze, może jeszcze do wieczora spadnie ;D (wątpie w to xd)
    średnią to ty masz woow ! Ja będąc w technikum na 2 roku już mam średnią 3,0 ;D nie ma co się chwalić ale uczę się by mieć zawód i tyle ;p
    Życzymy miłego wypadu i czekamy na relacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, chciałabym nominować Twego bloga do LBA. Jeśli już było, to sorry, ale nie mam pomysłu, kogo nominować, bo zakres blogów, których czytam jest maleńki:)
    http://mojepsieszalenstwo.blogspot.com/2015/01/lba-razy-trzy-dumni-jestesmy-my.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Macie ferie w drugiej połowie lutego? Tak jak ja! Ja mam od 16 do końca lutego. Zresztą jestem ze świętokrzyskiego i mam do Krakowa ok. 110 km :) Co ty na to aby wybrać się na wspólny spacer? ^^
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  17. Karma Brit jest bardzo dobra przynajmniej tak słyszałam ;) Nie miała okazji jej przetestować. Zapraszam na mojego gównianego starego bloga: http://misiuniowo.blogspot.com/ Szarusia6 z PP

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa tej karmy Brit. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie się prezentuje ta karma Brit ;) Współczuję, że jeszcze tak długo do ferii :( U mnie jeszcze tydzień do ferii i czas się dłuży... Daisy to piękna suczka. Jamnik, tak? Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń