piątek, 27 czerwca 2014

Our Holiday Plans

Cześć!
     Na samym początku chciałabym baaardzo Wam podziękować, że chcecie czytać tego bloga. Pierwszy post i ponad 200 odsłon oraz 7 obserwatorów. Tego się nie spodziewałam, ale bardzo mile mnie zaskoczyliście! :)
     Nie wiem jak Wy, ale ja przeżywam szczęście nie do opisania, ponieważ... właśnie rozpoczęły się...

WAKACJE!!!

     Tak, to już! :) Jak świadectwa? U mnie bardzo słabo (średnia 5,18), ale ten rok szkolny był bardzo ciężki (nie z powodu nauki, a innych spraw). Ale to już nie w tematyce bloga ;) Dzisiaj przedstawię Wam nasze wakacyjne plany. Przed nami dwa miesiące odpoczynku, ale w żadnym razie nie nic nierobienia.
Fotka z wyjazdu nad rzekę :)
     Myślę jednak, że pierwsze 2 tygodnie trochę się polenimy, w końcu należy się nam, a szczególnie mi odpoczynek :P Potem mamy ambitne plany.
1. Po pierwsze chcemy zbudować tor do pseudo agility w ogrodzie. Tata obiecał że mi pomoże coś zmontować z desek, pieńków i innych. Oczywiście Daisy'unia nie może skakać przez zbyt wysokie przeszkody ze względu na swoją budowę. Zaczniemy od takich 10-15 cm. Zauważyłam że ona bardzo chętnie przeskakuje różnego rodzaju przedmioty :) Tak czy siak, spróbować zawsze można.
2. Po drugie, będziemy chodzić popołudniami na dłuuugie spacery do lasu, nad rzekę, na łąkę... Zwykle bez psa razem z rodziną chodziliśmy na taką górę, ale w tym roku może być problem, bo biega tam wolno agresywny pies. Oczywiście regularnie będę dzielić się z Wami zdjęciami. Posty nie będą zbyt często, raz na 1-2 tygodnie, ponieważ w tamtym domu nie będę mieć kompa a przez komórkę nic się nie da zrobić. Napiszę też posta o biednym maltretowanym psie jaki mieszka w okolicy.
3. Po trzecie, aktywne szkolenie! Łapa i siad nie zaspakajają moich ambicji, dlatego musimy uczyć się nowych komend i sztuczek. W ogródku będzie dużo miejsca i czasu ;) Może wreszcie nagram filmik lub przynajmniej zrobię zdjęcia, jak Daisy wykonuje różne sztuczki.
4. Oprócz tego będziemy spędzać dużo czasu razem, oglądać telewizję, wylegiwać się na leżakach, bawić w berka, przeciągać zabawki, szykować jedzenie... Ogólnie będzie super! :) A przecież 23 sierpnia są już 1. urodziny Daisy'uńki ♥
Tak sobie wczoraj spało ♥
     Mój plan na wakacje wygląda tak: Pierwsze dwa tygodnie spędzę pewnie w Krakowie, albo też trochę na wsi, potem 12.07 jadę na kolonię i wracam 23.07, potem jadę z rodzicami do Hamburga (nie wiem dokładnie kiedy). A cały sierpień już tylko na wsi, z Daisy :)
     A Wy jakie macie plany? Spędzacie wakacje z Waszymi psiakami?
Pozdrawiamy
Evily z Daisy'unią

PS. Niedawno dostałam od rodziców 100 zł ^^ Sklepy zoologiczne, szykujcie się! NADCIĄGAM!

7 komentarzy:

  1. 28.06-12.07 ~ Jadę na obóz jeździecki (2 tygodnie).
    13.07-??.07~ Jadę na Mazury razem z Fioną (2 tygodnie).
    ??.07-31.08~ Zostaję w domu razem z Fioną i konikiem.

    Macie bardzo ciekawe plany na te wkacje. A średnia wcale nie taka zła 5.18 to naprawdę extra wynik chyba, że miałaś lepsze. Ja również cieszę się, że już wakacje, bo w szkole już nie wyrabiałam.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry wcześniej źle napisałm włączył mi się anonimus :/. Nie wiem jak.

    28.06-12.07 ~ Jadę na obóz jeździecki (2 tygodnie).
    13.07-??.07~ Jadę na Mazury razem z Fioną (2 tygodnie).
    ??.07-31.08~ Zostaję w domu razem z Fioną i konikiem.

    Macie bardzo ciekawe plany na te wkacje. A średnia wcale nie taka zła 5.18 to naprawdę extra wynik chyba, że miałaś lepsze. Ja również cieszę się, że już wakacje, bo w szkole już nie wyrabiałam.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tamtym roku miałam 5,36, a dałabym radę pewnie około 5,80. Tyle że się nie starałam. Zmiana szkoły i inne sprawy nie pozwalały się skupić na nauce :/

      Usuń
  3. Ja myślę że średnia 5.0 to naprawdę dużo. Nie martw się i tak zdałaś z paskiem. Też planuje robić to samo z Maksem :) Powodzenia w budowaniu toru agility!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jamnik, aniołek, tak, jamnik-aniołek... czy skojarzenie z tą reklamą ma być zamierzone, czy to czysty przypadek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej przypadek, chociaż reklamę widziałam :D

      Usuń
  5. Ale fajnie ze masz takie plany :) + super ze daisy bd miała juz urodziny to takie słodkie :*
    Pozdrawiamy k&m
    http://mollunia.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń