poniedziałek, 23 czerwca 2014

Pierwszy post

Cześć!
     Jestem Evily. Na pewno większość z Was już mnie zna, prowadziłam razem z Przyjaciółką bloga pt. Our Fluffy Monsters. Jednak postanowiłyśmy, że każda z nas utworzy swojego własnego bloga, ponieważ było mnóstwo nieporozumień z powodu, że pisałyśmy tego bloga w dwójkę ;)
     Mam nadzieję że przynajmniej część czytelników zechce czytać tego bloga, tak samo jak Jej. od razu mówię, że działa funkcja obserwacji (z prawej), a na OFM takiej funkcji nie było, ponieważ nie chciała się włączyć. :/ Co będzie na tym blogu? W szczególności opisywać będę przygody moje i Daisy'uni, a co jakiś czas pojawią się różnego rodzaju recenzje lub porady. Oczywiście w każdej notce będziecie mogli obserwować także moje zmagania z aparatem :)
Mokra i zła Daisy'unia :)
Pozdrawiam!
Evily

8 komentarzy:

  1. Oczywiście obserwuję. Śliczny blog taki, taki letni! Będę wpadać często żeby śledzić losy mojej ulubionej jamniczki :)!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam odpowiada :))
    Dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog zapisany! A teraz pozostało nam czekać na Wasze ciekawe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu po raz kolejny :)
    Ładne tło. Za chwilkę zaobserwuję.
    Pozdrawiamy i z niecierpliwością czekamy na nowy wpis.
    U Nas już się pojawił, zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wygląd bloga. Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oczywiście ze zaobserwowałam bo uwielbiam czytać twoje posty :) i to nawet lepiej ze bd miała osobnego bloga bo teraz sie mylić nie będę xd :) pozdrawiamy k&m ;*

    OdpowiedzUsuń